Stake F1 odhalil lakování pro sezónu 2024

Stake F1 odhalil lakování pro sezónu 2024

Stáj z Hinwillu odhalila nové zbarvení pro nadcházející ročník formule 1, a to přostřednictvím sponzora – streamovací služby Kick.com. Pro letošní sezónu stáj zvolila zajímavou kombinaci barev.

Monopost s označním C44 dle očekávání je kombinací černé a neonově zelené, což je jedna z barev hlavního sponzora, streamovací platformy Kick.com.

Na voze spolupracoval již nový technický ředitel James Key, který se k týmu připojil minulý rok v září.

Má jít o „agresivně upravený“ aerodynamický balíček a co se týká zavěšení, tak se vydali cestou Red Bullu a McLarenu. Budou tedy využívat pullrod namísto push rod.

Alesssandro Alumni Bravi uvedl, že nový zelený vzhled poukazuje na přijetí nové indentity po odchodu Alfy Romeo a před příchodem Audi v roce 2026.

„Náš tým má novou identitu, jelikož vstupujeme jako Stake F1. Udělali jsme mnohoho změn, díky čemuž je tato éra pro nás tak vzrušující. Toto partnerství nám pomůže oslovit nové publikum a rozšířit naši fanouškovskou základnu. Poskytuje nám také způsob, jak mít neotřelý a inovativní přístup ve způsobu komunikace.“

Dále prozradil, že došlo ke změnám i v dalších oblastech. Jak ve struktuře týmu, tak pracují i na posílení personálu. Kromě toho došlo ke zlepšením na voze. Upozorňuje ale, že nová identita neznamená raketový vzestup formy. „Vše, co jsme udělali letos v zimě, nás však naplňuje optimismem, že můžeme udělat krok vpřed.“

V minulé sezoně skončila Alfa Romeo na devátém místě v Poháru konstruktérů. Alumini očekává od týmu lepší výkony, ale „nemůžeme si určovat specifické cíle, protože je vždy těžké zavázat se k číslům. Náš cíl je jasný – zlepšit výkon našeho auta a balíčku“.

Sdílejte na:
Zavřít