Mission Winnow se v Japonsku vrátí k Ferrari

Mission Winnow se v Japonsku vrátí k Ferrari

Ferrari během Velké ceny Japonska použije svůj kontroverzní a málo používaný název s titulárním sponzorem Mission Winnow.

Kritici tvrdí, že iniciativa podporovaná sponzorem Ferrari a producentem tabáku Philip Morris International je pokusem obejít legislativu, jejímž cílem je zakázat reklamu na tabák. Společnost PMI toto tvrzení popírá a trvá na tom, že se jedná o informační kampaň, která nemá za cíl propagovat konkrétní produkt.

Na oficiálním vstupním seznamu FIA pro VC Japonska stojí název Scuderia Ferrari Mission Winnow. Tento název použil tým naposled během Velké ceny Monaka, která se konala v květnu. Tato Velká cena byla také poslední, během které se objevila loga společnosti na vozech SF-90. Očekává se, že tato loga budou během víkendu na vozech přítomna.

PMI zahájila kampaň Mission Winnow před loňskou VC Japonska. Loga na vozech zůstala až do konce minulé sezóny nacházela se i na letošních vozech během jejich představení.

Nicméně loga byla před Velkou cenou Austrálie z vozů odebrána, jelikož tamní vláda začala vyšetřovat, zda se nejedná o reklamu na tabák.

Loga se na vůz vrátila během VC Bahrajnu a zůstala zde do VC Monaka. Celkově tedy vozy s Mission Winnow odjely pouze 5 z 16 závodů.

Sdílejte na:
Zavřít