Dle informací byl balíček od Hondy během předsezónních testů „moc agresivní“. Výrobce plánuje udělat změny a úpravy ještě před Velkou cenou Austrálie.
Šěf Red Bullu Christian Horner na začátku předsezónních testů označil skladbu pohonné jednotky Honda uvnitř šasi jako „čistou krásu“. Honda přitom dodala, že při snaze o agresivní zabudování nijak neomezila spolehlivost.
Ani jeden z týmů Hondy nepotkaly ve Španělsku žádné velké problémy. Tojohara Tanabe, technický ředitel japonské značky pro Formuli 1, však přiznal, že byl místy nervózní, když se Red Bull a Toro Rosso s novou technickou sžívaly.
Tanabe řekl, že při sledování pokroků pohonné jednotky v průběhu testů nebyl vždy zcela sebejistý. A to i přesto, že se Honda v Barceloně předvedla v nejlepším světle od svého návratu do Formule 1 v roce 2015.
„Nemáme u současné zástavby žádné vážné problémy, ale objevili jsme nějaké nedostatky způsobené tím těsným zabudováním,“ uvedl Tanabe.
„Tvarování bylo trochu moc agresivní, takže ho musíme vyřešit trochu jinak. Není to velký problém.“
Honda dokázala některé úpravy aplikovat už na okruhu, změny designu ale musí provést v továrně, aby je byla schopna přenést do celé sezóny a připravit je včas už pro Velkou cenu Austrálie.