Po nepříliš výrazných výsledcích v předsezónních testech se Ferrari rozhodlo přivézt do Rakouska vylepšení motoru a převodovky. Tým věří, že mu připravované změny pomůžou k dobrým výsledkům.
Ferrari po testech avizovalo, že na Mercedes a Red Bull výkonnostně ztrácí. Zatímco v minulých letech tým z Maranella exceloval, letos se v únoru vyznamenal spíše Mercedes.
Do Austrálie přijížděla italská stáj s jasnou ztrátou, jelikož se ale několik prvních závodů zrušilo nebo odložilo, měly týmy čas na vychytání potenciálních neduhů.
Ferrari mělo během testů přijít na příčinu svého rychlostního deficitu, kterou mělo být nedostatečně vyztužené převodové ústrojí. Upravená převodovka by měla mít mimo jiné také kladný aerodynamický dopad na chování monopostu.
Vůz by se měl v Rakousku pilotům lépe ovládat, celá konstrukce by měla být stabilnější. Nadále by měly úpravy vést k šetrnější práci s pneumatikami.
Kromě nové převodovky přiveze Ferrari na Red Bull Ring druhou generaci pohonné jednotky. S tou mělo Ferrari vyjet původně až v Baku, kvůli koronavirové pandemii ji ale nasadí rovnou během úvodního závodu sezóny.
Nový pohonný agregát by měl Ferrari přinést 15 koní. Jejich loňská výhoda se před letošní sezónou vytratila, otázkou zůstává, zda se nejedná o následek vyšetřování FIA, které vyvrcholilo vzájemnou dohodou mezi automobilovou federací a italským týmem.