Italský tým potvrdil, že do Francie doveze několik malých evolucí, které budou důležité pro určení směru dalšího vývoje letošního vozu.
Ferrari po nepovedeném začátku sezóny, kdy zaostávalo za Mercedesem, uvedlo, že hodnotí různá řešení, které by měly pomoci vrátit se italskému týmu do boje o titul. Nicméně vývoj nových částí zabere několik týdnů než se objeví na trati.
Ferrari sice přeťalo jako první vůz v Kanadě cílovou pásku, ale Sebastian Vettel dostal penalizaci pěti sekund, která ho odsunula na druhé místo za Lewise Hamiltona. Montrealský okruh vyhovoval vozu SF90, který má lepší výkon na rovinkách na úkor přítlaku v zatáčkách.
#Seb5 flying around the streets of Canada ⏱💨#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/thEEMYFiHn
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) June 13, 2019
O víkendu se uskuteční GP Francie na okruhu Paul Ricard, kde se očekává, že se Ferrari bude trápit oproti předchozímu závodu v Kanadě. Ferrari vsází na nové prozatím nespecifikované vylepšení, které má za cíl vylepšit vývoj monopostu než pouze okamžité zlepšení na trati.
„V návaznosti na Kanadu chceme určitě znovu bojovat s našimi rivaly na trati. Ve Francii budeme mít několik malých evolucí a prvků, které budou pro nás důležité z hlediska dalšího vývoje našeho monopostu,“ uvedl Mattia Binotto.
„Věci, které dovezeme do Francie, nebudou řešit naše problémy, ale zpětná vazba z těchto evolucí bude mít důležitou roli na další naše kroky.“
„Paul Ricard byl pro nás minulý rok složitý okruh a víme, že je to jedna z tratí, která není vhodná pro náš monopost. Ale nic není nemožné a pokusíme se odvést co nejlepší výsledek,“ dodal šéf Ferrari.
Italská stáj je druhá v poháru konstruktérů a na vedoucí Mercedes ztrácí sto dvacet tři bodů po prvních sedmi závodech letošní sezóny. V poháru jezdců ztrácí třetí Sebastian Vettel šedesát dva bodů na vedoucího Lewise Hamiltona.
Next Sunday – back in the south of France at Circuit Paul Ricard 😍#F1 #FrenchGP 🇫🇷 pic.twitter.com/xUbGtjGQ3Q
— Formula 1 (@F1) June 16, 2019