Lando Norris věří, že jezdecké složení McLarenu může být klíčem v boji o Pohár konstruktérů. Tohle pořadí však stále vede Red Bull, a to s pohodlným náskokem na Ferrari i McLaren. Britský jezdec má jasno, že s týmem z Maranella svedou boj o druhou příčku.
V posledních třech závodech ukázal McLaren svou sílu a získal dohromady 88 bodů, nejvíce ze všech týmů. Na druhé straně Red Bull díky Maxi Verstappenovi kontroval 58 body, Sergio Pérez přidal alespoň čtyři bodíky. Ale zkraje sezóny to byl Red Bull, kdo si vybudoval slušný náskok.
„O druhé místo je to mezi námi a Ferrari. Budeme se snažit a myslím, že to je v současné době jedna z našich největších předností. Jako McLaren máme dva jezdce, kteří nedělají chyby a každý víkend z auta dostanou téměř vše. Je vzácné, že na startovním roštu není mnoho jiných týmů, které by něco takového měly,“ popsal Lando Norris
„My se musíme koukat na to, co můžeme udělat proti Ferrari. Do závodního víkendu v Kanadě jsme vstupovali jako konzistentnější tým. Oni měli nějaké chyby a prostě se z nějakého důvodu trochu víc trápili,“ přiblížil britský jezdec.
„V Maxově případě budou pro tým lepší dva jezdci než jeden,“ rýpl si Norris nepřímo do (ne)formy mexického závodníka, který jezdí v druhém Red Bullu.
„Takže odvádíme dobrou práci, ale stále musíme pokračovat a snažit se přinášet další vylepšení a podobné věci. Protože poté, co se Mercedes zlepšil, bude jen těžší získat velké body, jako se nám to povedlo v Kanadě,“ zhodnotil jezdec McLarenu bezprostředně po Velké ceně Kanady.
Sergio Pérez se v posledních závodech hodně natrápil. Všechno začalo nepovedenými kvalifikacemi, kvůli kterým startoval ze zadních řad, odkud je mnohem blíže k častějším soubojům a potyčkám na trati.
„Startovat zezadu je v těchto podmínkách velmi těžké,“ přiblížil Max Verstappen situaci jeho týmového kolegy. „Pak jsem ho samozřejmě viděl odstoupit s poškozením. Takže jsem věděl, že musím samozřejmě hodně zabodovat, aby nás ostatní týmy moc nedohnaly.“
Věří však, že tým zůstane v silné pozici, pokud bude vyhrávat závody, jako se mu to podařilo v šesti z dosavadních devíti závodních víkendů.
„Dokud budeme vyhrávat, tak se získá 25 bodů, i když ostatní skončí na 2. a 3. místě, tak vlastně příliš neztrácíte. A pak si tak nějak můžete občas dovolit tyhle jednorázovky,“ přiznal trojnásobný mistr světa. „Samozřejmě vždy chceme, aby se oba vozy umístily nahoře. Nepochybuji o tom, že se to velmi brzy opět změní. Takže abych byl upřímný, musíme prostě zapracovat na našem autě, aby se nám s ním jezdilo o něco lépe. Také asi, abychom se cítili trochu pohodlněji, a pak jsem si jistý, že tam nahoře budeme mít zase obě auta jako na začátku sezóny.“
Další závodní víkend je na programu již příští týden, kolotoč se ze severní Ameriky přesune zpět do Evropy. Jezdce čeká třítýdenní maraton v podobě závodů ve Španělsku, Rakousku a Velké Británii.