Úspěch seriálu Drive to Survive, který je k vidění na Netflixu, ukazuje, že se Formule 1 vždy nehoní za zisky, řekl Ross Brawn.
Vedení šampionátu si je vědomo, že druhá řada dokumentárního seriálu o F1 zaujala fanoušky a že odhalení zákulisí přilákalo fanoušky nové.
Zatímco Netflix zaplatil jen zlomek toho, co musejí kanály platit za práva na živé přenosy, generální ředitel motorsportu F1 Ross Brawn řekl, že zisky, které seriál přinesl, přinášejí jiný druh hodnoty.
„Myslím, že bylo skvělé, ukázat fanouškům druhou stranu Formule 1, protože většina fanoušků pouze viděla dění na trati nebo rozhovory z okruhu,“ řekl Brawn.
„Najednou jste viděli za oponu, viděli jste jak dění na trati, tak dění v továrnách a sídlech, ze kterých týmy operují. Myslím, že to lidem poskytlo fascinující pohled dovnitř.“
„Zjistili jsme, že to bylo velmi přitažlivé pro nefanoušky závodů, ve skutečnosti se z nich fanoušci stali. Několik promotérů nám dříve řeklo, že zaznamenali nárůst zájmu o Formuli 1, který pochází ze série na Netflixu.
A zatímco Netflix sám o sobě nebyl moc ziskový podnik, bylo to fantastické co se týče většího pokrytí Formule 1. A to je typ iniciativy, který děláme, díváme se na holistický pohled na to, jak můžeme zvednout F1.“