Do Velké ceny v Miami se na pole position kvalifikoval Max Verstappen. Za ním budou startovat Charles Leclerc a Carlos Sainz. Jak se první trojice po kvalifikaci vyjádřila?
Max Verstappen (1.)
„Myslím, že auto jsme o něco zlepšili. Nevím, čím to je, ale každý rok, když tu jsme, tak mi přijde extrémně těžké být konzistentní s tím, jaké jsou pneumatiky a vůz na jedno kolo. Je těžké to zajistit, například sektor jedna vypadá dobře a pak je tu sektor tři. Zařídit, aby to všechno zaklaplo najednou je velmi těžké, a i dnes to bylo o tom najít tu rovnováhu. Myslím, že se nám dařilo. Nebylo to, řekněme, úplně nepříjemnější kolo mé kariéry, s tím, jak to klouzalo a jak během kola nejste sebevědomí, ale jsme na pole position a to je samozřejmě to nejdůležitější.“
„Rozhodně si myslím, že to máme více pod kontrolou (oproti sprintovému závodu), na což jsem se těšil, takže to nám snad zítra pomůže, ale to uvidíme.“
„Víme, co se nám nepodařilo, vím, co se mi osobně nepodařilo. Jsem si jistý, že když já udělám svou práci správně a budeme dělat to, co jsme dělali posledních pár startů, tak by to mělo být v pohodě.“
Charles Leclerc (2.)
„Bylo to velmi na hraně, velmi těsné až do Q3, kde jsme, když jsme se snažili dohnat posledních pár desetin, začali jsme v druhém a třetím sektoru ztrácet pneumatiky, hodně se nám přehřívaly. První sektor mi přišel velmi dobrý, a poté jsme v druhém a třetím až moc ztratili. Ale zítřejší závod je dlouhý. Dnes ráno (ve sprintu) jsme měli dobré tempo, takže zítra snad dostaneme Maxe pod trochu větší tlak.“
„Pokud se přes něho do první zatáčky nedostaneme, tak si budeme muset držet DRS. DRS je tady velmi silné a pokud o něho v prvním kole přijdeme, tak je těžké se do něj znovu dostat. Nesmíme ho ztratit. Prvním bude start. Dnes ráno jsme ho měli dobrý, ale zítra se budeme snažit o ještě lepší.“
Carlos Sainz (3.)
„Upřímně, dnešní ráno byla trochu škoda, nemohl jsem se dostat přes Daniela Ricciarda, ale věděl jsem, že máme tempo, věděl jsem, že v kvalifikaci se mohu dostat do top 3 a podařila se nám zajet čistá kola. Je to tu velmi ošemetné s těmi novými měkkými pneumatikami, každé kolo je nové dobrodružství, ještě s tím větrem, nevíte, co se stane. Pokud toto vezmeme v potaz, ta kola nebyla tak špatná.“
„Vždycky dokončíte kolo a říkáte si, že jste mohli jet mnohem rychleji, čistěji, ale tady je skoro nemožné zajet perfektní, čisté kolo. Vždycky je tu jedno místo, kde vám to ujede, jedno místo, kde se vám přehřejí pneumatiky, jedno místo, kde do vás vítr foukne jinak a začnete mít problémy. Rovnováha je tu problém, je to velmi obtížná trať. Být na třetím místě na čisté straně trati je proto do zítra dobrým startem.“