Max Verstappen si myslí, že kvůli virtuálímu safety caru přišel o šanci na pódium, jelikož jeho Red Bull byl po VSC moc citlivý na teplotu pneumatik.
Verstappen dojel v Baku čtvrtý, před virtuálním safety carem, který způsobilo odstavení vozu Pierra Gaslyho, ale stahoval oba Mercedesy a Sebastiana Vettela.
„Během toho stintu jsem stáhl asi sedm nebo osm sekund, takže to vypadalo dobře, ale během virtuálního safety caru jsem přišel o hodně tepla,“ řekl Verstappen.
„Vypadá to, že naše auto je na to trošku více citlivé nebo na tom nejsme nejlépe s pneumatikami. Nevím, jinak bychom to zpravili.
Poté to bylo o dost složitější, klouzalo mi to a když na této trati nemáte přilnavost, nemůžete si dovolit to risknout v zatáčkách a přicházíte o čas.“
Věří, že tento problém byl specifický pro podmínky na trati v Baku. Nemyslí si, že by to měl základní problém Red Bullu.
„Myslím, že je to jenom něco na této trati, vždy je to tady kluzké, vypadá to, že na tom zatím nejsme nejlépe,“ řekl Verstappen.
Verstappen byl posledním z nejlepších čtyř jezdců, kteří zajeli k mechanikům.
„Možná to bylo moc pozdě. Na druhou stranu, na konci jsem je hodně stahoval,“ řekl. Vše vypadalo dobře, pak ale přišel virtuální safety car. To je něco, s čím nemůžete počítat.
Red Bull nařídil Verstappenovi, aby se v 16. zatáčce vyhl obrubníku.
„Myslím, že Pierre měl problém s hnací hřídelí, proto mi řekli, abych se tomu obrubníku vyhl,“ odpověděl na otázku ohledně instrukce.
„A poté, v posledních kolech závodu, jsem se musel obrubníkům vyhýbat úplně, samozřejmě to bylo na úkor času. Stejně mi ale chyběla přilnavost. Věděl jsem, že na čtvrtém místě dojedu tak či tak.“