Šéf Haasu Günther Steiner přiznal, že tým zaspal s reakcí na pokažený upgrade, který byl představený během VC Španělska a který nepřinesl očekávané zisky.
Nový aerodynamický balíček zůstal na voze několik závodů, poté tým znovu uvedl původní specifikaci na voze Romaina Grosjeana během VC Rakouska. Ta přinesla pozitivní výsledky a tým upustil od nové specifikace.
Steiner řekl, že měl tým věnovat větší pozornost zpětné vazbě jezdců, kteří měli na vylepšení námitky,
„Jedna věc, kterou bych udělal jinak, je, že bych udělal něco jinak po představení vylepšení v Barceloně,“ řekl. „Poslouchal bych více jezdce a byl bych více sebekritický.“
Tým se letos propadl v Poháru konstruktérů z pátého místa na deváté. Steiner uvedl, že příležitost poučit se z chyb, které tým udělal tento rok, byla pro Haas při navrhování svého vozu pro sezónu 2020 „stříbrnou podšívkou“.
„Ano, řekl bych, že je tam stříbrná podšívka. Během letní přestávky jsme začali reagovat na práci na voze pro rok 2020 – pokusit se vyhnout chybám, které jsme udělali tento rok. Nechceme je opakovat. Jdeme dál, analyzujeme a tvrdě pracujeme na autě 2020.“