Fanoušci F1 si musí zvyknout na nové logo. To staré bylo k vidění 23 let.
V Abú Dhabi bylo na stupních vítězů odhaleno nové logo F1, které se fanouškům moc nelíbí. Sportovní ředitel F1 Ross Brawn však nové logo hájí.
„Logo je pro tento sport velmi důležité. Nové logo je flexibilnější a dá se snadněji využít, zejména pro digitální platformy. Co se týče toho starého, tak to nebylo ikonické ani zapamatovatelné. Zkrátka nebylo ničím zajímavé,“ řekl Brawn.
„Musíme dát fanouškům najevo, že přišla nová éra. Svět F1 se mění. Chceme přilákat nové fanoušky, zejména ty mladé,“ dodal Brawn.
Staré logo přitom v sobě skrývalo jedno tajemství, o kterém někteří fanoušci nevěděli. Jednalo se o jedničku, která byla na první pohled znázorněna červenou barvou. Opak je ale pravdou a ta pravá jednička se celou dobu skrývala v bílé barvě.