Renault vyřešil problém s DRS, systém znovu používá

Renault vyřešil problém s DRS, systém znovu používá

Daniel Ricciardo v úterý skončil v kačírku, když z jeho vozu odlétl vrchní díl zadního křídla. Tým už ale závadu odhalil a příčinu napravil.

Renault již napravil problém, který způsobil incident Daniela Ricciarda během úterního dne předsezónních testů v Barceloně.

Australan na konci cílové rovinky přišel o vrchní díl zadního křídla a vylétl do únikové zóny. Bariéru naštěstí netrefil, mohl se tak vrátit zpět do boxů.

Tým z Enstone odhalil, že příčinou uvolnění byla závada na systému DRS. Nico Hülkenberg jej tak během středečního dopoledne nepoužíval.

Renault však mezitím dokázal design upravit, Daniel Ricciardo už tak během odpoledne otočný prvek zadního křídla využívat mohl.

Technický ředitel Renaultu Nick Chester médiím sdělil: „Měli jsme problém s mechanismem DRS. Ulomila se spojovací tyčka, takže se klapka mohla celá otočit. Bylo poměrně snadné to opravit

Pochopili jsme, v čem byl problém, opravili jsme to a dnes jsme mohli DRS znovu používat.

Po obědě jsme ho vyzkoušeli a pak jsme ho používali v rychlých kolech na začátku odpoledních jízd.”

Chester dodal, že problém vznikl kvůli nové geometrii dané změnami pravidel pro rok 2019.

„Je to větší křídlo, více zatížené,” řekl. „Změnila se také geometrie DRS, protože letos chodí v jiném směru. Šlo tedy pouze o úpravu detailů, co jsme museli provést.”

Sdílejte na:
Zavřít