Red Bull potvrdil řadu interních povýšení v rámci nové personální struktury, včetně závodního inženýra Gianpiera Lambiase, který se přesune na pozici šéfa závodního oddělení.
Vzhledem k tomu, že další vysoce postavení představitelé Red Bullu přislíbili svou oddanost týmu Christiana Hornera, Gianpiero Lambiase, dosavadní závodní inženýr Maxe Verstappena, nastoupí do vyšší funkce, v níž převezme část povinností za odcházejícího ředitele závodního oddělení Jonathana Wheatleyho. Svou dosavadní pozici si ale zachová i nadále.
Red Bull potvrdil, že Lambiase vedle svých současných povinností ve vedení týmu závodních inženýrů převezme ve své nové pozici celkovou zodpovědnost za strategickou skupinu a sportovní předpisy týmu, bude řídit Red Bull na závodech, tým, který pečuje o staré vozy, a také tým, který se stará o ty nové – a bude přímo podřízen technickému řediteli Pierru Wachému.
Podle informací serveru PlanetF1.com se Lambiase již před letní přestávkou zavázal k nové smlouvě s Red Bullem a toto povýšení také znamená, že zůstane Verstappenovým hlasem na boxové zídce a bude pokračovat ve spolupráci, která se datuje od jeho debutu v týmu v roce 2016.
Vzhledem k tomu, že se klíčové osobnosti Red Bullu rozhodly od příští sezóny přijmout nové výzvy, kdy se Wheatley poprvé ujal role šéfa týmu v Audi a Adrian Newey se stal vedoucím technickým partnerem Aston Martinu, rozhodl se Red Bull v příští sezóně posílit tým zevnitř.
Šéf týmu Horner se při oznámení Wheatleyho odchodu zmínil o „obrovské síle a hloubce“ v řadách Red Bullu a využil příležitosti povýšit ostatní v týmu. Kromě Lambiaseho se v rámci nejnovější restrukturalizace zavázalo k budoucnosti a povýšilo několik dalších vedoucích pracovníků týmu, přičemž vedoucí inženýr pro strategii Steve Knowles se stal zastupujícím vedoucím sportovního oddělení týmu a podřídí se Lambiasemu.
Starší inženýr Rich Wolverson byl rovněž povýšen na vedoucího provozu závodního týmu, který je rovněž podřízen Lambiasemu, a řídí každodenní provoz závodních a historických týmů, které pod něj nyní spadají.
Další člen týmu, který bude podřízen Lambiasemu, šéf oddělení přepravy Gerrard O’Reilly, také získal novou funkci, a to vedoucího podpory a logistiky závodního týmu, zatímco hlavní mechanik Phil Turner bude povýšen na vedoucího provozu závodního týmu a bude podřízen Wolversonovi.
Všechny tyto změny se v Red Bullu projeví, jakmile sportovní ředitel Wheatley od 1. ledna 2025 opustí tým a odejde na povinnou dovolenou, než se v červenci příštího roku vydá na další cestu v rámci projektu Sauber-Audi.