Japonská pracovní kultura je podle Brita specifická. Dodavatel pohonných jednotek někdy žije v mylných představách o vlastní výkonnosti a nesoustředí se na to, co je pro úspěch ve Formuli 1 podstatné.
Pokud chce Red Bull uspět ve své začínající nové éře spolupráce s Hondou, musí se postarat, aby si japonská značka byla dobře vědoma reality ve Formuli 1. Taková jsou slova jejího generálního ředitele Rosse Brawna.
Honda se do F1 vrátila v roce 2015 coby výhradní partner McLarenu, tři podprůměrné sezóny plné technických problémů ale vedly k bouřlivému rozpadu této spolupráce. V kombinaci s Toro Rosso sice přišlo jisté zlepšení, japonská značka však stále čeká na své první pódium v nové éře.
„Klíčem k úspěchu u Hondy je tak nějak napojit její inženýry na výzvy Formule 1,“ řekl Brawn. „Když jsem já přišel k Hondě, ti inženýři byli trošku odtrženi od reality toho, co je potřeba.
Mým úkolem bylo napojit ty inženýry a postarat se, aby pracovali na správných věcech a měli priority, informace a reálnou představu o tom, co se děje.
Když jsem tam přišel já, vládl u nich pocit, že jejich motor je jeden z nejlepších. Protože jsem znal Ferrari, bylo mi jasné, že není jeden z nejlepších.
Takže propojit lidi od Hondy s reálnou situací, pomoci jim pochopit, jaké jsou priority a pochopit, na co by se měli zaměřit, bylo jedním z důležitých elementů.
Myslím, že Red Bull bude velice dobrý ve snaze postarat se, aby bylo Hondě jasné, na co by se měla zaměřovat.“
Red Bull must help Honda understand the reality of F1 – Brawn – F1 pic.twitter.com/STf7V2HQlR
— Bluemax Sports (@SportsBluemax) January 5, 2019