Proč uklidňoval Wolff Russella po střetu s Pérezem?

Proč uklidňoval Wolff Russella po střetu s Pérezem?

Při souboji s Pérezem měl Russell pocit, že si Mexičan nepočínal férově a dotazoval se, jestli dostal jeho soupeř penalizaci. Netradičně do vysílačky promluvil šéf stáje, který jej uklidňoval.

K inkriminovanému okamžiku došlo v boji o třetí místo, když se George Russell snažil v osmé zatáčce předjet vnitřkem Sergia Péreze. Mladý Brit tvrdil, že pilot Red Bullu opustil trať. „Emoce byly velké. Samozřejmě u nás všech, protože jsem měl pocit, že jsem udělal na Chaca úžasný manévr a nakonec jsem neudržel pozici. Rozhodně jsem tam byl rychlejší,“ je přesvědčený Russell, jehož slova cituje portál RaceFans.com.

Nestává se často, že by do vysílačky promlouval sám šéf týmu Toto Wolff a své svěřence uklidňoval. Do konverzace vstoupil poté, co nesouhlasil se svým inženýrem, který mu řekl, že Pérez nemá důvod vracet pozici.

„Celkem jsem si užíval, že slyším ve vysílačce Tota. Jsem v tom jako tým. Když sedíte v autě, tak se občas cítíte opuštění, protože jste v autě, děláte, co umíte, a nevíte, na co se inženýři koukají. Necítí to, co cítíte vy v autě. Občas vás tyto výměny trochu sblíží.“

Proč se Rakušan uchýlil k neobvyklému kroku? „Cítil jsem, že se trochu zasekl ve smyčce, protože byl ze situace rozrušený. Samozřejmě, jako jezdec jste v malém kokpitu a máte pocit, že máte rychlost. Potřeboval se jen uklidnit a soustředit se,“ popisuje Wolff.

Russellovi se podařilo Péreze překonat na druhý pokus po skončení virtuálního safety caru. Zřejmě se jednalo o technický problém, jelikož fáze VSC končila déle, než je zvykem. Wolff Russella za manévr pochválil: „Dokázal ho porazit na trati. Na konci to udělal chytře. Byly trochu zmatky s virtuálním safety carem a on to zvládl.“

Sdílejte na:
Zavřít