
V Bahrajnu bychom se podle Pirelli mohli dočkat vícezastávkových strategií.
V letošním roce jsme měli být svědky vícezastávkových strategií, ale v Austálii se tak nestalo a jezdci jeli většinou na pouhou jednu zastávku v boxech. Bude to v Bahrajnu tento víkend vypadat jinak?
Dodavatel pneumatik Pirelli v tom má jasno a očekává, že týmy zvolí v Bahrajnu většinou strategii dvou zastávek v boxech.
„Jedna z věcí, kterou má Austrálie s Bahrajnem společnou, je okruh charakterizovaný spíše podélným zatížením, což znamená omezení především na zadních pneumatikách,“ řekl Mario Isola.
„Díky abrazivnímu povrchu a teplotní degradaci očekáváme více než jednu zastávku v boxech u většiny jezdců,“ dodal Isola.
Pro Bahrajn je typický důraz na trakci a rapidní klesání teploty trati díky tomu, že se jedná o noční závod.
Pro závodní víkend v Bahrajnu jsou letos nominovány 3 směsi pneumatik:
- Střední směs (bílá)
- Měkká směs (žlutá)
- Superměkká směs (červená)
Letošní nominované pneumatiky jsou oproti loňským pro GP Bahrajnu o stupeň měkčí.
Nejvíce superměkkých sad pneumatik si zvolili oba piloti McLarenu (shodně 9 sad). Měkkých sad zvolili nejvíce Bottas se Strollem a Gaslym (každý 5 sad). Je zajímavé, že volba pneumatik v podání Hamiltona, Vettela, Räikkönena, Ricciarda a Verstappena je pro Bahrajn naprosto shodná (2x střední, 4x měkká a 7x superměkká sada).
zdroj: ©Pirelli