Red Bull údajně před Vánoci podrobil monopost na sezónu 2024 čelnímu nárazovému testu, ale přední část dostatečně neabsorbovala energii, což mělo za následek poškození konstrukce. Další test bude proveden s přídavnou karbonovou vrstvou.
Nejlepší tým sezóny 2023 prý neuspěl v nárazovém testu s první verzí nového monopostu. Nový vůz má být evolucí monopostu RB19, s nímž Max Verstappen získal svůj třetí titul mistra světa a Red Bullu získal dvacet jedna vítězství z dvaceti dvou velkých cen.
V Milton Keynes pracovali na odlehčení vozu RB20, aby nepřesáhl maximální limit hmotnosti, ale kvůli neúspěchu v testech tým od FIA nedostal schvalovací razítko potřebné k projití vozu. Neúspěch může mít za následek zpomalení plánů rudých býků a odhalení nového monopostu tak může být oddáleno.
Red Bull není v těchto problémech nováčkem. Filozofií týmu je jít do extrémů a riskovat, že neprojde čelním nárazovým testem, aby měl co nejlehčí příď a šasi, a často stačí přidat karbonovou vrstvu, aby se vešla do bezpečnostních limitů FIA, které jsou stanoveny pro pohlcování energie v případě prudkého čelního nárazu.
Podle spekulací je možné, že kvůli snížení hmotnosti bude mít RB20 kratší nebo vydutou přední část, protože minulý vůz překračoval limit 798 kg a Adrian Newey se s novým designem snaží dostat pod limit. Tým samozřejmě přijal protiopatření, ale zastavení činnosti v továrnách, kdy mají zaměstnanci povinnou dovolenou, bude mít pravděpodobně dopad pouze na time management a sezóna 2024 tak nebude ovlivněna.