Gerhard Berger mi někdy připadá jako rozumný chlapík, který ve sportu už něco zažil a má o něm jasnou klasickou představu. Někdy je ale i on nucen stát se oportunistou, který své zásady hází za hlavu.
Bývalý pilot Ferrari a McLarenu není přítelem elektrifikace automobilového sportu, ani on se ovšem – pokud chce dát DTM jistou budoucnost – nesmí vyhnout právě vládnoucímu politickému main-streamu. A ten velí: „Auto budoucnosti musí mít elektrický pohon!“ – nezávisle na tom, kolik bude stát zákazníka, kolik přírody zničí jeho výroba a odkud se mu dostane šťávy…
A tak DTM i na Norisringu prezentovala svou (neblahou) elektrickou budoucnost. Tentokrát představily firmy Schaeffler a a Mahle svůj „DTM Electric Design“, studii prototypu, který se má vozům, jenž od roku 2023 budou jezdit o body, již hodně podobat. Slibují při tom 1000 koňských sil a rychlost nad 300 km/h – bude tohle ale ještě motorsport? Tiskovým mluvčím projektu při tom není nikdo jiný, než dřívější Rennleiter Mercedesu, Norbert Haug.
Na druhou stranu si ovšem říkám, že alespoň bude dosti času a klidu na rozhovory s legendami DTM, až budou tito „električtí raceři“ bzučet po trati..