Podle Paula di Resty těží jeho stáj hlavně z poctivé přípravy v průběhu zimního období. V průběhu předsezónních testů se indický tým zaměřil hlavně na práci s pneumatikami, což se v prvních dvou závodech sezóny ukázalo jako správné rozhodnutí.
Šanci na zisk dobrého výsledku ve druhém závodě v Malajsii zkazil indickému týmu problém s maticemi kol, kvůli kterému musely oba vozy odstoupit. Jinak ale Force India v úvodu sezóny působí příjemným dojmem konkurenceschopného týmu, který aktuálně kraluje středu startovního pole.
Paul di Resta nyní přiznal, že tým se v předsezónním období soustředil především na to, aby si jejich nový vůz co nejvíce rozuměl s novou generací pneumatik Pirelli.
„Tvrdá práce v průběhu zimy se nám nyní začíná vyplácet,“ libuje si v současném postavení svého týmu skotský závodník. „V některých testech jsme jezdili s minimem paliva, v těch dalších zase s plnou nádrží, abychom zkusili simulovat závod.“
„Měli jsme předem stanovený plán a snažili jsme se ho držet, to se nám v zimě povedlo a nyní z toho profitujeme,“ pochvaluje si práci týmu di Resta.
„V Barceloně všichni mluvili o velké degradaci pneumatik, ale náš vůz byl již od začátku navržen tak, aby si s novým obutím rozuměl co nejvíce. V Austrálii to bylo znát o to více, zejména kvůli tamním podmínkám a teplotám,“ dodal Skot.