Zmatený Renault nechápe, co zapříčinilo výkonnostní deficit

Zmatený Renault nechápe, co zapříčinilo výkonnostní deficit

V Kanadě a Francii na tom byl Renault dobře a v obou závodech skončil v top 10. Z Red Bull Ringu si ale francouzský tým neodváží ani jeden bod. Ricciardo dojel na dvanáctém místě, dvě sekundy před kolegou Hülkenbergem.

Fanoušky milovaný Australan po závodě nedokázal najít slova, kterými by obhájil výkonnost svého týmu během závodního víkendu v Rakousku.

„Doufám, že během týdne přijdeme na důvod, proč jsme se tak trápili – například v Le Castellet foukal vítr intenzivněji, přesto jsem se jím necítil být ovlivněný. Tady je to jiné, auto se řídilo podstatně hůře a měli jsme i nižší maximální rychlost,“ oznámil novinářům zklamaný Ricciardo.

„Něco na autě nebylo tenhle víkend v pořádku, stále ale nevíme co. Věřím, že na to přijdeme, současná situace nám moc nepomáhá.“

„Snažím se zůstat optimistou, věřím, že si řekneme ‚jo tak tohle to bylo‘, a pak se v Silverstonu budeme smát.“

Po závodě Ricciardo mluvil se svým týmovým kolegou Nicem Hülkenbergem, který dojel na třináctém místě, pouhé dvě sekundy za ním.

„Zdá se, že nás trápily stejné faktory,“ prozradil čerstvě 30letý Ricciardo.

Nico Hülkenberg trošku zavtipkoval, když na výzvu novinářů, aby popsal, co se s vozem dělo, odpověděl takto: „Závěr je po dnešku takový, že nic nefungovalo.“

„Byly to zvláštní potíže, brzdy se chovaly podivně a mnohdy bylo složité vůz udržet pod kontrolou. Při jízdě rovně se mi zdálo, jako bych byl neustále ve větrném pytli za nějakým soupeřem,“ řekl Hülkenberg.

„Dnes to nebylo jednoduché, obě Alfy, které skončily na bodech, nebyly daleko před námi, ale pro nás bylo prakticky nemožné sledovat jiné vozy v rychlých zatáčkách. Neměli jsme dostatek rychlosti, abychom je dostali.“

Problémy, se kterými se francouzský výrobce na Red Bull Ringu setkal, byly podle Němce zvláštní a nečekané.

„Red Bull Ring je specifický okruh, za celá ta léta s Renaultem jsme tu neměli dobrý závod, takže budeme doufat, že příčinou je konfigurace trati. Přesto se podíváme na data a zkusíme zjistit, co stálo za naším výkonnostním deficitem,“ zakončil rodák z německého Emmerichu.

Sdílejte na:
Zavřít