McLaren se dlouhé roky potýkal s nízkou přilnavostí v pomalých zatáčkách a nedostatečnou maximální rychlostí na rovninkách. Nová vylepšení však přinesla významná zlepšení, která budou prověřena taktéž i tento víkend.
McLarenu se podařilo po nasazení nových vylepšení zvýšit konkurenceschopnost v oblasti pomalých zatáček, což bylo možné dobře vidět na městském okruhu v Miami, kde získal Lando Norris první vítězství v kariéře. Ferrari naopak nadále dominuje na rovinkách a při výjezdu ze zatáček přičemž ztrácí v dlouhých a táhlých zatáčkách, kde vede opět McLaren .
Šéf stáje Andrea Stella potvrdil, že si vůz vede dobře při pomalých zatáčkách a tým to velmi povzbuzuje.
„Auto, které jsme přivezli do Miami, se chovalo v pomalých zatáčkách velmi pěkně, předčilo dokonce naše očekávání,“ popisuje Stella.
„V Miami je pomalých zatáček mnoho. A jestli jde o Monako, tak tam jsme ztráceli jenom v prvním sektoru, který je relativně rychlý. Nechci to uplně zakřiknout, ale pomalé zatáčky už pro nás možná nejsou tou nejvetší slabinou.“
Vzhledem k tomu, že okruh v Kanadě kombinuje pomalé zatáčky a dlouhé rovinky, tak se jedná o ultimátní test toho, zda McLaren opravdu vyřešil všechny aktuální problémy.
„Tento víkend pro nás bude opravdu velkou zkouškou, zda se nám problém podařilo vyřešit, či nikoliv. Pokud ano, tak další oblastí jsou přejezdy přes obrubníky. Nejsme schopni přes ně tak hladce přejíždět, jako ostatní týmy. Auto pak nemůžeme nastavit tak, jak bychom potřebovali. Ale obecně, co se týče celkového pokroku, jsme spokojeni,“ uzavírá Stella.