Jedním z nejvýraznějších problémů Ferrari v uplynulé sezóně byla opět komunikace mezi inženýry a jezdci. Nejzřetelněji to bylo vidět v případě Lewise Hamiltona, který přišel do Maranella z Mercedesu, kde dlouhá léta tvořil sehranou dvojici s Petrem Bonningtonem.
Shrnutí článku
Funkci závodního inženýra Lewise Hamiltona ve Ferrari letos zastával Riccardo Adami, který v minulosti na této pozici pracoval také se Sebastianem Vettelem či Carlosem Sainzem. Ani komunikace Vettela a Sainze s Adamim však zdaleka nebyla ideální.
Corriere della Sera informuje, že ve Ferrari budou během zimní přestávky zvažovat všechny možnosti a ve hře jsou proto i personální změny na boxové zdi Lewise Hamiltona. Potvrdil to také Frédéric Vasseur na tiskové konferenci Ferrari u příležitosti konce sezóny, když připustil, že je otevřený změnám, které by Britovi v příštím ročníku mohly pomoci.
Na otázku, zda Adami zůstane Hamiltonovým inženýrem, Vasseur poskytl pouze strohou odpověď: „Zvážíme všechny možnosti. Musíme si všechno zanalyzovat a upřímně řečeno je to také otázka myšlení a celkového nastavení. V tomto případě mluvím jen o jedné straně garáže, protože s Charlesem se už známe. Lewise musíme více pochopit a přijít na to, co potřebuje, a aby on, stejně jako já, pochopil, co přesně by chtěl dělat,“ popsal Francouz.
Formule 1 jezdí na okruzích po celém světě – v ikonickém Monaku, na historické Monze, československými fanoušky oblíbeném Hungaroringu, v přímořské Yas Marině v Abú Zabí, která rozhodla o nejednom mistrovství, na nejmodernějším okruhu v Las Vegas nebo britském Silverstone, kde má šampionát svůj počátek. Každý okruh má svá specifika, rekordy a každý pamatuje nezapomenutelné momenty.
👉 Přehled okruhů F1 | Kalendář závodů | Jak dlouho trvají závody? | Kde se konají závody F1?
SvětFormule.cz