Rakouský tým vyměnil pro Velkou cenu Turecka tradiční modré lakování za bílé jako poděkování Hondě za spolupráci.
Red Bull přešel k japonskému motoráři v roce 2019 poté, co se rozhádali s Renaultem kvůli vysoké poruchovosti motoru. Ačkoliv první roky trpěla na nespolehlivost i Honda, tak postupem času se vypracovali na relativně solidní kombo, které dokonce letos obstojně konkuruje doposud neporaženému Mercedesu. Japonci se sice z formule 1 stáhnou, nicméně spolupráce se stáji z Milton Keynes bude nadále úzká.
The 𝗙𝗨𝗟𝗟 reveal 👋🇯🇵 Unveiling our very special livery for the #TurkishGP 🤍 pic.twitter.com/mcgQldasiH
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) October 7, 2021
Od roku 2023 si pak bude Red Bull vyvíjet pohonné jednotky sám skrze nově založenou firmu Red Bull Powertrains. „Ve formuli 1 bude mít Red Bull Powertrains od roku 2022 právo využívat duševní vlastnictví Hondy ohledně motoru,“ stojí v oficiálním prohlášení. Znamená to, že jim budou stále po technické stránce nápomocni.
„Spolupráce Red Bullu s Hondou byla nesmírně úspěšná. Přestože se náš vztah ve formuli 1 mění, tak si ani jeden z nás nepřeje, aby skončil. Jsme opravdu rádi, že náš ambiciózní a vzrušující projekt Red Bull Powertrains bude v roce 2022 Hondou silně techniky a provozně podporován, což pomůže zajistit, že bude přechod na status výrobce šasi a pohonných jednotek bezproblémový,“ uvedl šéf týmu Christian Horner, jenž dodal, že „tato část cesty Hondy ve formuli 1 končí, ale společně se vydáváme na novou a fascinující cestu“, jelikož budou spolu vystupovat i v jiných závodních sériích.