Okruh Interlagos, oficiálním jménem Autódromo José Carlos Pace, se nachází v brazilském městě Sao Paulo a hostí Velkou cenu Brazílie. Jméno nese po brazilském závodníkovi formule 1, který v roce 1977 zemřel v letecké nehodě. Mezi významné události krom závodů formule 1 patří i závody vytrvalostní série World Endurance Championship a několika menších závodních sérií.
Současný okruh je dlouhý 4,3 kilometru a obsahuje 15 zatáček. Okruh je jedním z mála, který se jede proti směru hodinových ručiček.
Aktuální design tratě má svůj původ v roce 1990, kdy byl brutálně zkrácen původní téměř osmi kilometrový okruh. Ten navíc obsahoval několik dlouhých rovinek a pět rychlých zatáček. Byl považován za velmi nebezpečný, ale nikdy na něm při závodě formule 1 nikdo nezemřel. Nicméně trať má pořád vysokorychlostní rovinky, rychlé zatáčky a málo únikových zón, i proto si uchovala své nezanedbatelné kouzlo.
Jedním z důvodů, proč je jedním z nejoblíbenějších okruhů, je jeho umístění nikoliv na rovince, ale ve velmi kopcovitém terénu. Kvůli častým změnám nadmořské výšky je tak více náročný jak pro piloty, tak i pro vozy, od kterých kopce vyžadují hodně výkonu. Kvůli této charakteristice se také okruh používá pro cyklistické závody. Okruh je také známý svým hrbolatým povrchem. To společně s klesáním a stoupáním tratě dává zabrat hlavně zavěšení a podlaze vozu.
Už první sekce zatáček, takzvané Sennovy Esíčka, tedy zatáčky 1 a 2 jsou velmi náročné. Do první zatáčky piloti brzdí z maximální rychlosti, trať zde jde z kopce, každá ze zatáček má jiný rádius a jiný náklon. Třetí zatáčka je delší a postupně piloty pouští na druhou rovinku. Ta je zakončena dvojicí středně rychlých zatáček a poté trať stoupá opět do kopce, do druhého technického sektoru, plného pomalých a středně rychlých zatáček, které se opět liší svou šířkou, ostrostí i svou elevací. Druhý sektor končí dvanáctou zatáčkou, ve které pilot míří opět do kopce, ve kterém na plný plyn postupně projíždí rychlé levotočivé zatáčky 13, 14 a 15 a vjíždí opět na cílovou rovinku.
Interlagos má jednu z nejdelších boxových uliček, která začíná před startovní rovinkou a ústí až za třetí zatáčkou. Vjezd do ní není jednoduchý – z vysokých rychlostí v levotočivé zatáčce piloti vjíždí do vlevo umístěného vjezdu, což vedlo k častému překračování rychlostí při vjezdu, ale i problémům se do vjezdu strefit. Nájezd byl upraven v roce 2007 a v roce 2014 byla na vjezd přidána ještě malá šikana, která má piloty zpomalit.