Mercedes chce do Rakouska přivézt řadu vylepšení, uvedl technický ředitel James Allison. O jaká vylepšení se jedná ale neprozradil. Ferrari tak nebude jediné, které se na Red Bull Ringu pochlubí svými novinkami.
Mercedes odvedl v předsezónních testech velmi dobrou práci, na rozdíl od minulých let byl považován za jasného kandidáta na vítězství v prvních závodech sezóny.
Stříbrné šípy překvapily zejména inovativním řešením DAS, které ale bude od příštího roku zakázané. Otázkou je, zda jej Mercedes do Rakouska přiveze, jeho výhody jsou totiž zpochybňovány.
Cílem automobilky ze Stuttgartu je zisk sedmého mistrovského titulu v řadě, čímž by byl stanoven nový rekord. Mercedes vloni vyrovnal úspěch Ferrari z let 1999 až 2004.
Technický ředitel týmu James Allison se nechal slyšet, že tým během pandemie nemohl vyvíjet dle plánu, ale určitou práci odvedl. Vylepšení, o nichž neprozradil bližší informace, tým plánuje nasadit už v Rakousku.
„Vůz, který měl přijet do Rakouska, byl dokončen zhruba kolem Vánoc,“ prozradil Allison na sociálních sítích Petronasu.
„V lednu, únoru a v březnu jsme se snažili vůz učinit rychlejším ve větrném tunelu a v designerském oddělení.“
„Čtvrt roku vývoje chceme přesunout z pláten na vůz co nejrychleji. Část z toho bychom chtěli přivézt na první závod do Rakouska.“
Vylepšení do Rakouska přiveze i Ferrari. To se zaměřilo na vývoj převodovky a pohonné jednotky, která by měla přinést 15 koní navíc.
Mnohé týmy využily červen k testování nových závodních protokolů a zároveň se snaží získat cenná data. Zatímco Racing Point, AlphaTauri a Red Bull testovaly nebo budou testovat letošní monopost v rámci tzv. filmovacího dne, další týmy přistoupily k červnovým testům odlišně.
Například Mercedes a Renault absolvovaly dvoudenní testy s dva roky starým monopostem. Ferrari se stejně starým vozem absolvuje test ve Fioranu.