Ferrari do GP Mexika odstartovalo z první řady, ale v cíli závodu z toho bylo jen 2., respektive 4. místo. Podle Vettela se Mercedesu vydařila strategie, Leclerc pak viní z chybných strategických rozhodnutí sám sebe.
Sebastian Vettel startoval z druhé příčky a jel se strategií jedné zastávky v boxech, podobně jako oba stříbrné šípy. Zatímco Hamilton stavěl velmi brzy, Vettel vyčkával a snažil se na konci závodu profitovat z čerstvějších pneumatik, výrazný rozdíl v tempu ale nenastal.
„Abych byl férový, neměli jsme tempo na vítězství,“ řekl po závodě Vettel. „Lewis neměl co ztratit, tak to s týmem zkusili a vyšlo mu to.“
„Čekali jsme, že (u Mercedesu) nastane výrazný spád výkonnosti pneumatik, ale naštěstí pro ně nenastal. Pro Mercedes to byl velmi velký risk.“
„Dnešek byl důkaz, že ne vše je o znalostech a dovednostech, někdy musíte zariskovat. Strategicky jsme je neporazili, vyhráli, sice jim přálo štěstí, ale i tak byli o něco rychlejší,“ zakončil čtyřnásobný mistr světa.
Vinit mohu pouze sám sebe, tvrdí Leclerc
Charles Leclerc po penalizaci Maxe Verstappena převzal pole position. Start závodu se mu povedl a v prvním stintu jednoznačně vedl, společně s týmem se ale vydal cestou dvou zastávek v boxech, zatímco ostatní zariskovali s jednou zastávkou.
Leclerc ze strategického rozhodnutí viní sám sebe, protože nerozhodoval pevnou rukou jako jeho týmový kolega Vettel, který brzké zastavení v boxech a pokrytí Hamiltonova pokusu o undercut odmítl.
„Poté, co jsme zajeli prvně do boxů, abychom pokryli Albona, bylo jasné, že pojedeme na dvě zastávky,“ prozradil novinářům Leclerc. „Ostatní zkusili jet na jednu zastávku, takže to bylo složité.“
Ferrari z pole position startovalo v posledních šesti závodech, vyhrálo však pouze třikrát. V Rusku jejich závod ovlivnila Vettelova technika a následný virtuální safety car, v Japonsku Vettel špatně odstartoval a nebyl dostatečně rychlý, aby vedoucího Bottase vyzval v boji o vítězství.