Šéf německého týmu Mercedes, Toto Wolff, říká, že očekává, že jejich monopost, který nese název W14, bude na závodním okruhu ve Spielbergu fungovat lépe než v Kanadě.
Při poslední Velké ceně, která se konala v Montrealu, získal Lewis Hamilton třetí místo a po třetí v této sezóně tak vystoupal na stupně vítězů.
Mercedes nadále pokračuje ve vývoji nové aktualizace, která byla představena minulý měsíc, a očekává se, že na Silverstonu odhalí další velké zlepšení.
Přestože George Russell nedokončil závod v Kanadě, kvůli kolizi se zdí, Wolff tvrdí, že i tak to byl pro tým pozitivní víkend.
„Z posledního závodu v Kanadě bylo možné si vzít spoustu pozitiv,“ řekl Toto Wolff.
„Ačkoli jsme nedostali oba vozy do cíle, umístění na stupních vítězů bylo solidním výsledkem a viděli jsme povzbudivé známky z našeho aktualizovaného balíčku.“
Tento víkend se v Rakousku bude konat druhý sprint roku, tudíž na piloty a týmy čeká hektický víkend v podobě dvou kvalifikací a dvou závodů.
Mercedes začíná postupně rozumět svému konceptu, který má nový vývojový směr a Wolff je přesvědčen, že W14 bude tento víkend silnější v porovnání s Kanadou.
„Rakousko je vždy speciálním víkendem, protože je to můj domácí závod a na trať mám dobré vzpomínky; jak s týmem, tak i z mých raných let, kdy jsem tam závodil a učil jako instruktor,“ řekl šéf Mercedesu.
„Je to také druhý sprint sezóny, takže bude zajímavé sledovat, jaký dopad to bude mít na víkend na tradičnějším okruhu.“
„Ve Spielbergu je kolo krátké a na papíře vypadá jednoduše; několik dlouhých rovinek rozdělených řadou pomalých, středně rychlých a rychlých zatáček. Ale je náročné to dát dohromady a správně.“
„Budeme se snažit stavět na hybnosti, kterou jsme vytvořili v posledních dvou závodech, a pokračovat s vozem v naší pozitivní trajektorii.“
„Je to místo, kde by W14 měla mít lepší výkon než v Kanadě, ale nic nepovažujeme za samozřejmost. Jako vždy budeme tvrdě pracovat na maximalizaci našeho výkonu a dosažení dobrých výsledků.“