Šéf Mclarenu Zak Brown potvrdil, že stáj zvažuje návrat k legendárnímu designu.
Mclaren po tříletém neúspěšném pokusu o obnovu legendárního partnerství s Hondou vstupuje od příští sezony do další kapitoly své historie a spojuje své síly s Renaultem jako s dodavatelem motorů. Bude to poprvé v historii, kdy bude francouzská automobilka pohánět vozy stáje z Wokingu.
Změna v této oblasti ovšem nemusí mít jediná a přechod na nové motory bude dost možná doprovozen také změnou designu vozů. Již v říjnu se výkonný ředitel týmu Zak Brown svěřil médiím, že Mclaren uvažuje o změně vzhledu svých vozů pro sezonu 2018 a jako jednu z variant označil návrat k legendárnímu „papaya orange“ designu. Nyní Brown v rozhovoru pro španělský deník Marca uvedl, že je tato varianta vážně zvažována. „Vážně to zvažujeme. Je velmi pravděpodobné, že dojde v příštím roce ke změně,“ řekl Američan.
Zbarvení „papaya orange“ zdobilo vozy wokingské stáje ve Formuli 1 v sezonách 1968-1971 a tým s ním dosáhl čtyřech prvenství včetně historicky prvního triumfu stáje ve Spa-Francorchamps 1968, kde zvítězil zakladatel stáje Bruce Mclaren. „Papaya orange“ se ovšem na vozem Mclaren neobjevila pouze ve Formuli 1, ale mimo jiné také ve „staré cihelně“ při závodě 500 mil Indianapolis v letech 1970-1979 a dokonce dvakrát dokázal vůz britského týmu zvítězit. Stalo se tak v ročnících 1974 a 1976. Pokaždé za volantem seděl Johnny Ruterford. Znovuzrození se „papaya orange“ dočkala letos v květnu, kdy se Mclaren spolu s Fernandem Alonsem do „staré cihelny“ vrátil.