Lewis Hamilton přišel s možným řešením toho, proč bylo v jeho závodní sedačce tak velké horko. Jinak se svým monopostem W15 po pátečních trénincích na italské Monze spokojený, ale nabádá tým, aby si příliš nehrál s nastavením jeho vozu.
Lewis Hamilton si v obou dnešních trénincích stěžoval na příliš velké horko v jeho závodní sedačce. Později si na ten samý problém stěžoval i jeho týmový kolega George Russell, který první trénink vynechal, protože v jeho monopostu jezdil Andrea Kimi Antonelli, jenž v prvním tréninku boural.
Hamilton se nenechal tímto problémem nijak rozptylovat a v druhém tréninku zajel nejrychlejší čas s náskokem 0,003 tisícin vteřiny na druhého Landa Norrise. Russell obsadil šestou příčku se ztrátou 0,348 tisícin vteřiny.
Sedminásobný mistr světa popsal, jaké to bylo v kokpitu a přišel s možným vysvětlením, proč v jeho závodní sedačce bylo takové horko.
„V autě to neskutečně pražilo a já si nejsem úplně jistý, proč tomu tak bylo. Myslím, že by to mohlo být dole u chladičů, odtamtud asi unikal nějaký horký vzduch. Bylo hrozné horko, jako bych seděl v sauně a neměl na sobě kraťasy,“ sdělil rodák ze Stevenage.
Hamilton je jinak po pátku spokojený a chválí si svůj monopost W15, ale nabádá tým k opatrnosti, aby si příliš nehrál s nastavením jeho vozu.
„Byl to dobrý den, celkově jsem se cítil docela dobře, ale nový asfalt byl samozřejmě trochu problematický, ale auto se od začátku chovalo dobře. V prvním tréninku se hodně drolily pneumatiky, bojoval jsem s nimi, ale pak jsme v přestávce mezi tréninky udělali několik dobrých změn na voze a ve druhém tréninku se auto chovalo ještě lépe.“
„Ještě je třeba zapracovat na několika oblastech a na jízdách na dlouhou vzdálenost, abychom mohli závodit, to je podle mě výzva. Bude opravdu důležité, jakou práci odvedeme na simulátoru doma v továrně, a musíme si dát pozor, abychom auto nevyvedli z míry, jako se nám to stalo v minulosti,“ doplnil pilot Mercedesu.