Formule 1 oznámila víceleté partnerství s Hot Wheels

Formule 1 oznámila víceleté partnerství s Hot Wheels

Formule 1 a společnost Mattel oznámili víceleté partnerství, díky čemuž vzniknou Hot Wheels modely monopostů formule 1 v měřítku 1:64. V tomto roce bude k dostání pouze model v závodním zbarvení Hot Wheels a od příštího roku bude možné kupovat modely vozů všech deseti týmů.

Toto víceleté partnerství bude zahájeno v letošním roce vydáním jedinečného vozu F1, než bude v roce 2025 vydána kompletní řada Hot Wheels, která bude obsahovat vozy všech deseti týmů a produkty určené jak pro rostoucí mladé publikum, tak pro dospělé sběratele.

Limitovaná edice odlévaného auta, která byla dnes uvedena na trh na stránkách Mattel Creations, má speciální závodní zbarvení Hot Wheels, včetně jejich ikonického čísla 68 (které odkazuje na vznik společnosti – pozn. red.) na přídi a obsahuje vyměnitelné pneumatiky, celokovový podvozek karoserie a zakázkový model F1.

Firma Hot Wheels bude propagována na velkých cenách, a to prostřednictvím fanouškovských akcí a prodejních možností, které by měly přivézt ke sportu rodiny a oslaví partnerství na vybraných akcích v sezóně 2025.

Jednotlivý sortiment Hot Wheels v měřítku 1:64 je k dostání ve více než 150 zemích a podle americké společnosti Circana, která se zabývá průzkumem trhu a technologiemi, byl v roce 2023 celosvětově nejprodávanějším artiklem napříč všemi hračkami, přičemž za půl století se prodalo více než osm miliard těchto ikonických autíček.

„Tato vzrušující spolupráce se společností Mattel spojí adrenalin automobilových závodů a vzrušení z autíček na hraní a poskytne možnost prohlédnout si drobné detaily, které jsou součástí vozu F1, a to vše přímo na dlani,“ řekla Emily Prazerová, obchodní ředitelka F1.

„Je to víc než jen partnerství; je to oslava rychlosti, kreativity a inovací, která fanouškům přinese nový způsob, jak se zapojit do sportu,“ doplnila obchodní ředitelka královny motorsportu. 

Roberto Stanichi, výkonný viceprezident Hot Wheels a vedoucí oddělení vozidel a stavebnic společnosti Mattel, dodal: „Hot Wheels vždy podporoval ducha soutěživosti, takže partnerství s formulí 1 je přirozené a vzrušující. Spojí se tak dvě největší světové komunity fanoušků, kteří budou sdílet svou vášeň pro auta a závody.“

„Ve spolupráci s formulí 1 jsme připravili program, který dětem umožní napodobit vzrušení ze závodů F1, kde mohou jezdit jako profesionálové, a zapojí naše věrné komunity v celosvětovém měřítku. Stejně jako Hot Wheels, i F1 je především o vzrušení a výkonu vozů a široká kolekce, kterou jsme vytvořili, posune fandění F1 na další úroveň spolu s dalšími kontaktními body pro spotřebitele, jako jsou digitální a maloobchodní aktivace.“

Toto partnerství není ojedinělé, protože F1 v poslední době uzavřela smlouvy i se společnostmi LVMH (francouzský koncern, kam spadá víno Moet, hodinky TAG Heuer, oděvní značka Louis Vuitton – pozn. red.), Lenovo a bankou Santander.

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

Formule 1 mě upoutala, když jsem jako malý sledoval souboje Michaela Schumachera a Fernanda Alonsa. Od té doby jsem se začal o královnu motorsportu více zajímat a propadl jsem tomu. Baví mě čtení knih o historii tohoto sportu a biografie bývalých jezdců F1.

Další články autora →