Zástupce týmu formule 1 Sauber Alessandro Alunni Bravi potvrdil, že švýcarská organizace bude opět střídat názvy Stake a Kick v závislosti na místní legislativě týkající se hazardních her.
V loňském roce měl tým poprvé podporu společnosti Stake a sponzor byl dokonce začleněn do celého názvu týmu, který se tehdy jmenoval Alfa Romeo. V zemích, kde není povolena propagace hazardních společností, však tým použil loga sesterské společnosti Stake Kick a pro Velkou cenu Belgie dokonce vyrobil speciální design. Kick byl na vozech také v Austrálii, Španělsku a Kataru.
Po odchodu Alfy Romeo bude Sauber letos startovat pod hlavičkou týmu Stake F1, takže problém s propagací hazardních her bude ještě patrnější na těch závodech, kde se bude používat název Kick.
„Jak víte, v loňském roce jsme vystřídali dva různé názvy podle různých zemí, kde závodíme,“ řekl Alessandro Alunni Bravi. „Budeme plně dodržovat všechny místní platné zákony a tam, kde je zakázán hazard, tedy i reklama na hazardní hry, budeme používat jiný název. Stejně jako loni je jedním z našich nejdůležitějších partnerů Kick – náš podvozek se jmenuje Kick Sauber – takže tam, kde nebudeme závodit jako Stake F1 Team, budeme používat druhý název týmu.“
S podporou společnosti Stake využívá Sauber dvě přechodné sezóny mezi érou vozů Alfa Romeo a Audi k vytvoření nové identity. To bylo zdůrazněno přechodem na svítivou zelenou barvu a velkolepou zahajovací akcí v Londýně, které se v pondělí večer zúčastnily VIP osobnosti a vlivné osobnosti.
„Za mě je to zatím fantastické,“ řekl Alunni Bravi. „A myslím, že dnes vidíte jakési svědectví o tom, co všechno během sezóny uděláme. Tohle je jen první okamžik, ale máme spoustu akcí, spoustu aktivit, které budeme provádět v průběhu celé sezóny. Pod Stake samozřejmě spadají různé značky, včetně herních a sázkových, ale je to společnost, která je velmi dynamická a která nám pomůže skutečně rozšířit naši fanouškovskou základnu a dosáhnout nového cíle, který je pro náš tým a všechny naše partnery velmi důležitý.“
Alunni Bravi při představení vozu přiznal, že odchod od Alfy Romeo umožnil týmu větší flexibilitu po marketingové stránce. „Letos je to pro nás samozřejmě jednodušší, máme novou a jasnou identitu. Začínáme tady s událostí, která je podle mě důkazem toho, co chceme dělat, s novým mottem týmu ‚unleashed‘ (volně přeloženo jako ‚odvázaný‘ – pozn. red.), které pro nás znamená opravdu způsob, jakým chceme komunikovat, jak chceme být vnímáni.“
„Samozřejmě to musí být podpořeno i výsledky na trati. Všichni společně pracujeme na tom, abychom dosáhli lepší práce a vyššího výkonu. Je důležité, abychom měli vše. Tým F1 není jen závodní tým. Je to samozřejmě velký podnik. A my musíme fungovat po všech oblastech, na trati, mimo trať, po technické stránce, také po stránce obchodní. A myslím, že se Stakem dosáhneme důležitých cílů, které přinesou přidanou hodnotu i F1.“, dodáva Alunni Bravi nakonec.