Není tu moc, co bychom zítra mohli udělat, říká Hamilton

Není tu moc, co bychom zítra mohli udělat, říká Hamilton

Lewis Hamilton navázal i v poslední kvalifikaci aktuální sezóny na velmi špatné výsledky z posledních týdnů. Opět se mu nepodařilo ani postoupit z první části kvalifikace a zítra ho tak v závodě čeká náročný úkol.

Lewisovi Hamiltonovi se úplně nevydařil ani dnešní třetí volný trénink, v němž havaroval a přišel o cenná data a minuty na trati poté, co už vynechal FP1, když přepustil sedačku Arthurovi Leclercovi.

Do posledního závodu sezóny odstartuje Brit ze šestnácté pozice. V rozhovorech po kvalifikaci Hamilton odpověděl i na otázku, zda nehoda z dnešního tréninku ovlivnila i jeho kvalifikační výkon. „Rozhodně nepomůže, když přijdete o část tréninku.“ Lewis Hamilton se tedy těší, že nejhorší sezóna v jeho kariéře se blíží ke konci.

Brit prohrál v interním souboji s Charlesem Leclercem a už je jisté, že Ferrari skončí v Poháru konstruktérů až na čtvrtém místě, tedy jako nejhorší tým ze špičky. O dnešní kvalifikaci se opět vyjádřil velmi stručně a jednoduše, když řekl: „Nedokážu ani vyjádřit, co cítím. Prostě je ve mně teď hodně hněvu,“ uvedl Hamilton.

Pilot Ferrari podle svých vyjádření neočekává v zítřejším závodě žádný dobrý výsledek, protože, jak řekl, „není tu mnoho toho, co můžete udělat. Každý víkend je to stejné, zkusíme to.“

Formule 1 jezdí na okruzích po celém světě – v ikonickém Monaku, na historické Monze, československými fanoušky oblíbeném Hungaroringu, v přímořské Yas Marině v Abú Zabí, která rozhodla o nejednom mistrovství, na nejmodernějším okruhu v Las Vegas nebo britském Silverstone, kde má šampionát svůj počátek. Každý okruh má svá specifika, rekordy a každý pamatuje nezapomenutelné momenty.

👉 Přehled okruhů F1 | Kalendář závodů | Jak dlouho trvají závody? | Kde se konají závody F1?

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

Student žurnalistiky. Formuli 1 sleduje od roku 2008. Na začátku své fanouškovské cesty fandil Ferrari. Jeho nejoblíbenějším jezdcem z minulosti je Kimi kvůli své charakteristické flegmatičnosti. Na SvětFormule publikuje od roku 2024.

Další články autora →

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *