Hamiltonův náročný start u Ferrari: Problémy s komunikací

Hamiltonův náročný start u Ferrari: Problémy s komunikací

Lewis Hamilton nezačal svůj debut u Ferrari ideálně, když v Austrálii skončil na 10. místě. Během závodu projevoval frustraci nad komunikací se svým novým inženýrem Riccardem Adami, který nahradil jeho dlouholetého inženýra Bonningtona.

Lewis Hamilton vstoupil do své nové éry u Ferrari rozpačitě, když se v Austrálii musel vypořádat nejen s nepřesvědčivým tempem vozu, ale i s problémy v komunikaci s novým závodním inženýrem Riccardem Adamim.

Čtyřicetiletý sedminásobný šampion dokončil závod až na desátém místě, přičemž jeho frustrace byla zřetelně slyšet v týmové komunikaci. Hamilton, který byl dlouhá léta zvyklý na spolupráci s Peterem Bonningtonem u Mercedesu, si nyní musí zvykat na nový hlas ve svých sluchátkách – Adamiho, bývalého závodního inženýra Carlose Sainze a Sebastiana Vettela.

Během Velké ceny Austrálie několikrát požádal, aby ho Adami nechal soustředit se na jízdu, což naznačuje, že si dvojice ještě plně neosvojila vzájemný styl komunikace.

Podle experta Sky Sports F1 Karuna Chandhoka bude Hamiltonovi chvíli trvat, než si s Adamim vytvoří potřebné pouto. Chandhok zároveň doporučil, aby si oba před nadcházející Velkou cenou Číny ujasnili, jakým způsobem chtějí během závodů spolupracovat.

„Jedna z věcí, která vyplynula z rádiových zpráv, je, že Lewis a jeho inženýr Riccardo Adami potřebují více času, aby si ujasnili, kolik komunikace Hamilton chce a jaký typ informací,“ řekl Chandhok.

„Bylo několik momentů, kdy Lewis žádal informace, pak je dostal, ale vzápětí řekl, že je toho moc, a požádal, aby ho nechali být. Prostě si musí vybudovat ten vztah.“

„Závodní inženýři a jezdci spolu během sezóny tráví více času než se svými partnery. Je to teprve první závod, takže si musí najít svůj rytmus, možná si mezi Austrálií a Čínou sednout a promluvit si. Zajímalo by mě, jak bude jejich komunikace vypadat v Číně a jestli se něco změní. Prostě si musí promluvit.“

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

Formuli 1 sleduji od roku 2016 a od té doby jsem vášnivým fanouškem Maxe Verstappena. Motorsport mě fascinuje nejen souboji na trati, ale i strategií a technologickým vývojem.

Další články autora →

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *