Hamilton se omluvil Ferrari za neakceptovatelnou chybu v Q1

Hamilton se omluvil Ferrari za neakceptovatelnou chybu v Q1

Sedminásobný mistr světa do VC Belgie odstartuje až ze šestnáctého místa poté, co udělal chybu a jeho závěrečný čas v Q1 mu byl smazán kvůli traťovým limitům v zatáčce Raidillon.

Brit následně v rozhovorech po kvalifikaci se omluvil za své vypadnutí v první části kvalifikace. Zároveň Lewis Hamilton přiznal, že si bude chtít promluvit ohledně traťových limitů s komisaři.

Jezdec Ferrari potvrdil, že před kvalifikací udělal určité změny v nastavení monopostu SF25, které nebyly horší, ale stále se necítí komfortně v autě.

Pro Sky Sports F1 uvedl: „Byl jsem stejný jako po zbytek víkendu. Provedli jsme nějaké změny, auto se nechovalo hrozně. Myslím, že to nebylo tak jednoduché…. Bylo to pro nás dokonce těžké, museli jsme nasadit druhou sadu pneumatik, abychom se dostali přes Q1. Takže nic moc.“

„A pak z mé strany další chyba. Takže se opravdu musím podívat, co se stalo. Musím se omluvit svému týmu, protože být vyřazen v obou Q1 je prostě nepřijatelné. Je to pro mě velmi, velmi špatný výkon.“

„Nemyslím si, že toho můžeme moc udělat,“ odpověděl Lewis Hamilton na otázku, zda by se vyplatilo provést změny na voze a startovat do závodu z boxové uličky. „Takže se prostě pokusím začít tam, kde jsem, a uvidíme, kam se z toho dostanu.“

K dosavadnímu průběhu sezóny jako celku dodal: „Chci říct, že se snažíme dělat to nejlepší s tím, co máme. A pak samozřejmě všichni v továrně pracují naplno. Měli jsme upgrady, ale myslím, že to je pro zbytek roku asi všechno. A pak si myslím, že se teď soustředíme, alespoň v továrně, na auto na příští rok. Letošní sezóna je složitá. „

Britský šampion médiím potvrdil, že s rozhodnutím ohledně traťových limitů nesouhlasí a bude o nich diskutovat se stewardy.

„Nesouhlasím (s rozhodnutím komisařů – pozn. red.), ne. Ale jsem vyřazen.“

Na otázku, jestli stejnou závodní stopu používal celý víkend, odpověděl: „Víceméně jo. Neřekl bych, že celý víkend, myslím, že každý využije ten obrubník, ale je to asi nejvíce, kde jsem byl.“

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

Formuli 1 sleduje přes 20 let, od roku 2017 píše pro Svět Formule a od října 2020 působí jako šéfredaktor. Jeho nejoblíbenější jezdec je Michael Schumacher a je fanouškem Ferrari. V případě zájmu o spolupráci ho můžete kontaktovat na: jan.fridrich@svetformule.cz.

Další články autora →

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *