
Německý pilot ve službách Sauberu nemohl do závodu ani odstartovat, protože dostal v zahřívacím kole informaci, že má zajet do boxů. Důvod jeho odstoupení byl hydraulický problém na pohonné jednotce Ferrari.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley osvětlil situaci na Sky Sports F1 již během závodu.
„Je vždy smutné, když musíte v jakékoli fázi závodu odstoupit. Měli jsme tedy problém s hydraulikou. Ještě tomu úplně nerozumíme, ale s novým motorem (odstoupení – pozn. red.) bylo pravděpodobně nejlepší řešení.“
„(Začalo to během – pozn. red.) posledního startu motoru na startovním roštu. Takže jste asi viděli kolem sedmé minuty (před startem závodu – pozn. red.) trochu aktivity kolem vozu. Na startovním roštu jsme udělali, co jsme mohli, ale tyto vozy jsou neuvěřitelně komplikované. Většina těchto systémů je ukryta hluboko uvnitř, takže Nico bohužel musel závod ukončit,“ vysvětlil Jonathan Wheatley.
Pro německého pilota to byl frustrující okamžik. Přes své první pódium během VC Velké Británie se mu nedaří v letošní sezóně dosáhnout konzistentních výsledků.
Formule 1 nejsou jen úspěšní jezdci, ale i špičkové týmy. Ferrari, které udává tempo od samého počátku šampionátu, týmy založené závodníky jako McLaren či Williams, nebo noví šampioni Mercedes a Red Bull.