
Do posledního závodního víkendu sezóny vstupoval český jezdec Max Karhan se ztrátou 35 bodů na lídra šampionátu Gina Trappu. V Brně čekaly jezdce F4 CEZ tři závody, které rozhodly o zisku mistrovského titulu.
Poslední závodní víkend F4 CEZ byl na programu první zářijový víkend na brněnském Masarykově okruhu. Bojovalo se o mistrovský titul i cenné trofeje do sbírky mladých závodníků.
Už páteční kvalifikace byla velmi zajímavá a rozestupy byly velmi těsné. Nakonec první řadu získali dva mexičtí soupeři z týmu Jenzer Motorsport. Tím nejrychlejším byl Javier Herrera, který o 24 setin překonal svého kolegu Nicolase Cortese. Max Karhan předvedl třetí nejrychlejší čas a za pole position zaostal o 60 setin. Čtvrtý skončil Gino Trappa. První dvě řady na startovním roštu pro první závod tedy obsadili jezdci Jenzer Motorsport. Pátý nejrychlejší kvalifikační čas předvedla Mathilda Paatz z Mathilda Racing. Z českých závodníků v Brně bojovali ještě Teodor Borenstein, David Gorčica a František Němec, na tati se proháněla také českokanadská závodnice Nicole Havrda.
V sobotu byl na programu první závod víkendu a jednalo se o one man show Javiera Herrery, který vyrazil do závodu z pole position a první místo si udržel až do konce. Skvělý start předvedl Max Karhan, který se posunul na druhou pozici a výborně vyrazil Kirill Kutskov, který se z osmé pozice posunul na čtvrtou. Naopak lídr šampionátu se propadl o dvě pozice a na konci prvního kola byl na šestém místě. Čelo závodu uhánělo k cíli stále ve stejném složení, boje byly k vidění na pozicích ve druhé desítce. V závěru závodu byl k vidění útok Gáspára na Lo Bueho, ale došlo ke kontaktu a propadu pořadím Lo Bueho. Cortes bojoval o pódium, ale kvůli problémům se propadl a na třetí pozici se dostal Kutskov. Vítězem závodu se stal Javier Herrera pře Maxem Karhanem a Kirillem Kutskovem. Další pořadí v elitní desítce: Cortes, Paatz, Trappa, Mimassi, Lo Bue, Schranz, Gorčica.
Druhý závod víkendu opět opanoval Javier Herrera z týmu Jenzer Motorsport, který předvedl další skvělou jízdu, kdy vedl celý závod a pro vítězství si dojel až do cíle. Startovní rošt byl určen podle výsledku z prvního závodu, z druhého místa tedy startoval Max Karhan, druhou řadu obsadil Kutskov a Cortes, lídr šampionátu byl až na pozici číslo šest. Start závodu byl zajímavý, došlo ke kontaktu několika monopostů a Mathilda Paatz chvíli útočila na druhého Karhana, nakonec se propadla na čtvrtou pozici. Herrera a Karhan si následně jeli svůj závod a větší boje se konaly za nimi. O třetí pozici v závěru závodu bojovalo hned pět závodníků, nakonec pódiové umístění udržel Kutskov, který odolal tlaku Mathildy Paatz. Nejlepší žena závodu se v posledním kole propadla až na pozici číslo sedm. Pódiové umístění zůstalo stejné jako v prvním závodě tedy: Herrera, Karhan, Kutskov, za nimi se umístili Borenstein, Trappa, Gáspár, Paatz, Gorčica a Havrda.
Třetí závod víkendu odstartoval nejlépe Kutskov, na kterého útočil v prvním kole Karhan, ale dopředu se nedostal. Závod byl však přerušen červenou vlajkou, jelikož ve čtvrtém kole došlo k velké havárii, do které se zapletly hned čtyři monoposty. Na vedoucí závodníky to nemělo vliv, po restartu se jelo opatrně, nikdo se nechtěl zaplést do větší havárie, a i když se první šestice monopostů držela blízko u sebe, tak nedošlo ani k náznakům útoků. Poslední závod sezóny vyhrál Kutskov před Karhanem a Cortesem. Za nimi se umístili Herrera, Trappa, Paatz, Mimassi, Gorčica, Benett a Schranz.
Šampionem F4 CEZ se stal Gino Trappa, který vedl pořadí již od května. Svůj náskok uhlídal o pouhých devět bodů před svým týmovým kolegou Maxem Karhanem. Celkově si letošní sezónu podmanili jezdci týmu Jenzer Motorsport, kteří obsadili první čtyři pozice v jezdeckém šampionátu a v Poháru týmů neměli konkurenci. Nejlepší dívkou sezóny byla Mathilda Paatz, která celkově skončila sedmá.