Williams představil pro Velkou cenu Brazílie speciální jedinečný design vozu ve spolupráci s Gulf, který popisuje jako poctu svým fanouškům. Ti se na designu mohli podílet od léta.
Tým Williams zahájil kampaň za speciální design vozu v červenci a požádal fanoušky, aby zaslali slova, která asociují s týmem i sponzorem. Bylo odevzdáno přes 140 000 příspěvků, z nichž 493 slov zdobí design, který je známý jako „Driven By Words“ (Poháněno slovy pozn. red.).
Nejčastěji se objevovala slova „dědictví“, „vášeň“ a „týmová práce“, která budou zahrnuta do designu a budou vetkána do ikonické světle modré a oranžové barevné kombinace Gulf.
— Atlassian Williams Racing (@WilliamsRacing) November 5, 2025
V prohlášení vydaném týmem Williams řekl šéf týmu James Vowles: „Jako ikonický tým formule 1 s tradicí vítězství v šampionátu a plánem znovu zvítězit víme, že Atlassian Williams Racing znamená pro naše miliony fanoušků po celém světě velmi mnoho.“
„Tato neuvěřitelná kampaň s Gulfem vše skutečně přivedla k životu a bude pro nás ctí závodit v Brazílii s vášní a emocemi našich fanoušků, které jsou vetkány do tohoto krásného designu vozu.“
Mike Jones, generální ředitel Gulf Oil International, řekl: „Prostřednictvím našeho partnerství s Williamsem pokračujeme v oslavě těch, kteří skutečně dělají závody významnými, a to je oslava fanoušků. Tento design byl vytvořen jimi a jejich vášní pro značku Gulf. Driven by Words představuje další moment v mimořádné závodní historii Gulfu a jsme nadšeni, že tento jedinečný design ožije na trati v Brazílii.“
Není to první významné oznámení týkající se značky, které Williams tento týden učinil. V pondělí odhalil změnu pro sezónu 2026, v níž se stane Atlassian Williams F1 Team, a doprovází jej nové logo, které je poctou původnímu logu používanému v době jeho největší slávy.
Formule 1 nejsou jen úspěšní jezdci, ale i špičkové týmy. Ferrari, které udává tempo od samého počátku šampionátu, týmy založené závodníky jako McLaren či Williams, nebo noví šampioni Mercedes a Red Bull.
SvětFormule.cz