Ve středu patřilo čelo Daniilu Kvjatovi z Toro Rosso. Zdá se, že Honda bude spolehlivější. než tomu bylo v posledních letech.
Ani středa se v Katalánsku neobešla bez červených vlajek. Testování bylo zastaveno kvůli neposlušné technice na voze testovacího pilota americké stáje Haas Pietra Fittipaldiho. Vypověděla mu službu elektronika. Odpolední jízdy přerušil opět VF-19, tentokrát ztratil v osmé zatáčce výkon Romain Grosjean.
V Mercedesu se dnes vystřídal Valtteri Bottas s Lewisem Hamiltonem, který se zaměřil na závodní simulaci. Právě proto zaujal v konečném pořadí až předposlední místo. Za ním už skončil pouze nováček u Williamsu George Russell, který za britským závodníkem zaostal o pět vteřin. Kromě toho měl na kontě nejmenší počet kol. To však způsobil především fakt, že s FW42 vyjel až odpoledne.
It took longer than @WilliamsRacing wanted – but here's @GeorgeRussell63 taking his FW42 out on track for the first time 👏🚀#F1 #F1Testing pic.twitter.com/0Rw5tBP0og
— Formula 1 (@F1) February 20, 2019
Bez problému šlapala pohonná jednotka od Ferrari, přičemž solidní kolo zajel jak Sebastian Vettel v rudém voze, tak i jeho bývalý kolega Kimi Räikkönen v Sauberu.
Zraky se rovněž upíraly na monoposty, v jejichž útrobách pracují agregáty od Hondy. Japonští motoráři očividně udělal další krok vpřed, jelikož se nepotýkají s tolika potížemi jako v předchozích letech a jsou schopni zaznamenat i reprezentativní časy. Nejrychlejší kolo v hodnotě 1:17.704 zajel navrátilec Daniil Kvjat. Pilot Red Bullu, který od letoška také odebírá stejné motory jako jeho juniorka, Max Verstappen skončil pátý.
Torpedo in full attack mode 🚀
Kimi as rapid as ever 🔥
And our first sighting of the 2019 @WilliamsRacing #F1 car 👋
Final classification from our third day of #F1Testing! pic.twitter.com/iNsZP1Ofkh
— Formula 1 (@F1) February 20, 2019