
David Walther z týmu Maffi Racing zvítězil ve druhém závodě F4 CEZ na Red Bull Ringu. Akcí nabitý závod byl ihned po startu označen červenou vlajkou, a jakmile se znovu rozvlnila zelená vlajka, závod nabídl intenzivní souboje a akci.
Gino Trappa z týmu Jenzer Motorsport a William Karlsson z Renauer Motorsport startovali z první řady. Za nimi se seřadili David Walther a Max Karhan z týmu Jenzer Motorsport, zatímco ve třetí řadě se objevil Hady Mimassi z týmu Renauer Motorsport spolu s Mathildou Paatz z týmu Mathilda Racing.
Simon Schranz se na startu zastavil na startovním roštu. Nikolaj Dyrved, startující přímo za ním, se pokusil stojícímu vozu vyhnout, ale ztratil kontrolu nad vozem a srazil se s Michalinou Sabaj. Krátce poté byl nasazen safety car, ale ne dříve, než se Karlssonovi podařilo dostat do vedení, druhý byl Trappa, třetí Walther, čtvrtá Paatz a pátý Karhan.
Závod byl brzy označen červenou vlajkou, aby se odstranily vozy ze startovní a cílové rovinky. Po restartu, který začal za safety carem, bylo pole uvolněno k závodění.
Trappa okamžitě zaútočil na Karlssona, ale jejich souboj otevřel dveře Waltherovi, který se ve třetí zatáčce ujal vedení a Paatz se posunula na druhé místo. Následoval ostrý souboj několika vozů, do kterého se zapojili Karlsson, Paatz, Trappa, Karhan a další, přičemž pozice se neustále měnily. To umožnilo Waltherovi poli odjet, zatímco Karlssonovi se také podařilo vytvořit si náskok na bojující skupinu za ním.
Později v průběhu závodu Herrera píchl a musel do boxů. Deset minut před koncem bylo průběžné pořadí následující: První desítku vedl Walther, následovaný Karlssonem, Trappou, Mimassim, Paatzovou, Cortezem, Karhanem, Bocquetem, Gorčicou a Lo Buem.
Kus předního křídla ležící na závodní trati v osmé zatáčce vynesl osm minut před koncem opět safety car.
Závod pokračoval pět minut před koncem. Walther si udržel vedení, Karlsson zůstal druhý a Mimassi se vyšplhal na třetí místo, zatímco Cortez a Trappa bojovali o čtvrté místo.
David Walther nakonec odolal a získal své první vítězství v F4 CEZ. Druhý skončil William Karlsson z týmu Renauer Motorsport a stupně vítězů doplnil jeho týmový kolega Hady Mimassi. Kolegové z týmu Jenzer Motorsport Gino Trappa, Max Karhan a Nicolas Cortez skončili na čtvrtém až šestém místě, protože Cortez dostal dvousekundovou penalizaci za překročení limitů trati.
Mathilda Paatz si zajistila sedmé místo, následovaná Davidem Gorčicou z Janík Motorsport na osmém místě. František Němec z F4 CEZ Academy si připsal své první body v sezoně na devátém místě a první desítku uzavřel Romuald Bocquet z Janík Motorsport.
Pozice | Jezdec | Tým | Ztráta |
1 | David Walther | Maffi Racing | |
2 | William Karlsson | Renauer Motorsport | +1.945s |
3 | Hady Mimassi | Renauer Motorsport | +3.835s |
4 | Gino Trappa | Jenzer Motorsport | +4.163s |
5 | Max Karhan | Jenzer Motorsport | +6.028s |
6 | Nicolas Cortes | Jenzer Motorsport | +7.438s |
7 | Mathilda Paatz | Mathilda Racing | +9.876s |
8 | David Gorčica | Janík Motorsport | +10.333s |
9 | František Němec | F4 CEZ Academy | +10.638s |
10 | Romuald Bocquet | Janík Motorsport | +11.156s |
11 | Benett Gáspár | Zengö Motorsportr HSF | +19.078s |
12 | Kiara Henni | Henni Performance | +19.144s |
13 | Andreas Lo Bue | Maffi Racing | +30.982s |
DNC | Teodor Borenstein | Maffi Racing | |
DNC | Javier Herrera | Jenzer Motorsport | |
DNC | Simon Schranz | Renauer Motorsport | |
DNC | Nikolaj Dyrved | Maffi Racing | |
DNC | Michalina Sabaj | AS Motorsport |