
Oliver Bearman pochválil podporu svého týmu Haas poté, co pozoroval chaos způsobený častými změnami jezdců v ostatních týmech formule 1. Zároveň přiznal, že je mnohem těžší řídit Haas než Ferrari.
Britský nováček je ve své první sezóně s americkým týmem, za který loni dvakrát zaskočil, a také zaujal svým prvním závodem s Ferrari v Saúdské Arábii, kde získal body.
Díky třem umístěním v TOP 10 získal dosud šest bodů, což mu zajistilo 16. místo v šampionátu jezdců. Bearman se zdá být v týmu Haas stabilní, což je v ostrém kontrastu s jinými týmy, včetně Alpine, který se zbavil Jacka Doohana po pouhých šesti závodech.
Oliver Bearman je vděčný za to, jak mu tým Haas poskytuje podporu, kterou potřebuje, aby se mohl dále rozvíjet ve své kariéře ve formuli 1.
„Haas mě od samého začátku neuvěřitelně podporuje, což je skvělé. Jsem velmi rád, že je mám na své straně, ve svém týmu. Zatím jsme měli, řekl bych, slušný start do sezóny. Hodně jsme se od sebe navzájem naučili a máme na čem stavět,“ přiznal britský pilot.
Bearmanova kariéra měla neobvyklý start, když debutoval ve Ferrari v Džiddě v loňské sezóně. Tehdy nahradil Carlose Sainze, který absolvoval operaci slepého střeva. Díky zralému a rozvážnému výkonu skončil na sedmém místě, což je velmi působivý výsledek na jakémkoli okruhu, a to zejména vzhledem k náročnosti a obtížnosti okruhu v Džiddě.
Na otázku, zda tento výkon nastavil týmům neočekávané očekávání od nováčků, Bearman souhlasil a řekl, že řízení současného monopostu Haasu VF-25 je podle něj těžší než loňského Ferrari SF-24.
„Ano, ale samozřejmě jsem debutoval ve Ferrari a nelze popřít, že vozy, které jsou na startovním roštu výše, se řídí snáze. Aerodynamická platforma vozu je o něco robustnější, a proto je méně náchylná k chybám. A sám zjišťuji, že i přes mnohem větší zkušenosti jsem náchylnější k chybám, než tomu bylo loni v jednom závodě za Ferrari,“ popsal Bearman.
Naposledy Brit bodoval během čtvrtého závodního víkendu v Bahrajnu. Dokáže se po delší době probojovat se svým Haasem na body? Šanci bude mít již v neděli 15. června od 20 hodin středoevropského času, kdy startuje Velká cena Kanady.