Hned několik lokací bylo krůček od pořádání velké ceny, ovšem nakonec všechny plány padly a formule 1 tam nikdy nezavítala.
Prvním okruhem, který byl vybudován, ale nikdy na něm monoposty královny motorsportu nezávodily, je kalifornský Ontario Raceway, kde se měla konat Velká cena USA 1972. Avšak pořadatelé vydaly všechny finance na přestavbu trati, že na samotné pořádání už peníze nezbyly.
O 13 let později usiloval o městský závod Řím, který by tak nahradil Velkou cenu Dallasu. Ačkoliv FIA dala projektu zelenou, tak obyvatelné Říma s tím nesouhlasili, takže se žádný debut nekonal.
Miliardář Tomonori Tsumaki se snažil několik let o pořádání závodu na jeho okruhu Autopolis nacházejícím se nedaleko vesnice Kamitsue v Japonsku. Jeho prosba byla vyslyšena v roce 1993. Nicméně o pár měsíců později zkrachoval a závod se tak nemohl odjet. Přesto trať hostí doposud několik národních, ale i mezinárodních sérií jako například japonský šampionát cestovních vozů TCR či Super GT.
První Velká cena Číny se měla konat už na sklonku tisíciletí, tedy v roce 1999, a to ve městě Ču-chaj ležícím na jižním pobřeží provincie Kuang-tung v deltě Perlové řeky. Pár měsíců před premiérou však organizátoři zjistili, že pořádání je nad jejich síly.
Formule 1 dokonce za vlády Bernieho Ecclestona měla zamířit pod „Velké Jablko“ do New Jersey na městský okruh Port Imperial, jehož návrh vznikl pod taktovkou vrchního architekta Hermana Tilkeho. Trať měla mít 19 zatáček a být dlouhá 5,2 kilometrů.
Posledním okruhem na tomto seznamu je okruh v ulicích Hanoe, kde se měla konat první Velká cena Vietnamu 2020. Zatím to však vypadá, že tamní trať upadne do zapomnění. Minulý a tento rok se tam nezávodilo kvůli restrikcím zavedených proti šíření nemoci COVID-19. Navíc byl jak promotér, tak i členové výboru zatčeni. Vietnam si nenašel místo v kalendáři ani pro nadcházející sezonu.