Naposledy Renault bodoval s oběma piloty ve Velké ceně Turecka 2011.
Renault má za sebou podařený úvodní závod sezony. Francouzská stáj totiž dokázala bodovat s oběma jezdci. Zatímco Nico Hülkenberg obsadil sedmou pozici, jeho týmový kolega Carlos Sainz Jr. si připsal bod za desáté místo. Pro Španěla nebyl závod ovšem vůbec jednoduchý, neboť Sainz kvůli potížím s čerpadlem vody příliš mnoho tekutin, což mu způsobilo problémy se žaludkem, kvůli kterým se necítil dobře. Nakonec se ovšem Španělovi podařilo desáté místo před Sergiem Perezem uhájit. Jezdci Renaultu se ovšem dnes díky umístění na bodovaných pozicích postarali o jednu kuriozní skutečnost.
Oba vozy Renault se dnes totiž na bodovaných pozicích umístily poprvé po sedmi letech! Tento fakt se sice zdá zprvu neuvěřitelný, nicméně zabředneme-li do statistik, zjistíme, že v loňské sezoně, kdy na začátku sezony barvy stáje hájili Nico Hülkenberg a Jolyon Palmer, se oběma v žádném závodě bodovat nepodařilo. Zatímco Hülkenberg byl schopný umisťovat se v nejlepší desítce často, Palmer se trápil a jediným závodem, ve kterém dokázal Brit bodovat, byla Velká cena Singapuru, kde skončil na šesté pozici. Naopak Nico Hülkenberg zde cíl závodu nespatřil. Dojet do cíle některého závodu s oběma jezdci na bodech se Renaultu nepodařilo v posledních čtyřech velkých cenách, kdy Jolyona Palmera nahradil z Toro Rosso příchozí Carlos Sainz Jr. Na bodech se v žádném ze závodů nesešli ani Kevin Magnussen s Jolyonem Palmerem, kteří závodili pro francouzskou automobilku v její první sezoně po návratu do královny motorsportu.
Posledním závodem, kdy tým bodoval s oběma jezdci, byla Velká cena Turecka 2011. Tehdejší jezdci stáje Lotus Renault GP Nick Heidfeld a Vitalij Petrov obsadili v cíli posledního vystoupení Formule 1 v Turecku sedmou, respektive osmou pozici. Tehdy se ovšem již nejednalo o tovární tým Renaultu v pravém smyslu, neboť Francouzi prodali svojí stáj po sezoně 2009 společnosti Genii Capital a automobilka měla s tímto týmem společný již jenom název, který v prvních dvou sezonách zůstal před změnou názvu na Lotus zachován.
Chceme-li najít závod, ve kterém bodoval s oběma svými vozy „skutečný“ tovární Renault, musíme až do roku 2008, konkrétně do Velké ceny Číny, která tehdy hostila předposlední závod sezony. Fernando Alonso tehdy po dvou vítězstvích ve Velké ceně Singapuru, které je ovšem, jak víme, nechvalně proslulé a po triumfu ve Velké ceně Japonska na okruhu ve Fuji obsadil čtvrtou pozici. Jeho tehdejší týmový kolega Nelson Piquet Jr. získal bod za osmé místo.