
Šéf Red Bullu Christian Horner přiznal, že během Velké ceny Mexika musel Maxe Verstappena chvílemi brzdit. Holanďan měl na prvním místě luxusní náskok a chvílemi se až nudil, takže se zařal zajímat o nejrychlejší kolo závodu a kvůli jeho získání jezdil extrémně rychlé časy.
Verstappen se dostal do vedení hned v první zatáčce prvního kola po souboji se Sebastianem Vettelem a během celého závodu si bezpečně kontroloval vedení. Největší starostí dvacetiletého mladíka byla spolehlivost, neboť motory Renault měli ve vysoké nadmořské výšce velké problémy a byly na hranici přehřátí se. Red Bull nechtěl nic riskovat a neustále přikazoval Verstappenovi, aby trochu zpomalil a šetřil motor i pneumatiky. Holanďan byl chvílemi z týmových příkazů až frustrovaný.
„Velkou výzvou bylo v tomto závodě zpomalit ho, ne zrychlit ho, což není obvyklé,“ řekl Horner. „Chvílemi se v autě velmi nudil. Snažili jsme se ho zpomalit, ale byl frustrovaný a stále tvrdil, že pomaleji už jet neumí. Miluje ostré závodění, když může jezdit naplno. Viděli jste, co dokázal v prvních dvou zatáčkách. Po kvalifikaci byl extrémně motivovaný a asi nikdo v startovním poli nechtěl vyhrát tolik, jako on.“
V jednom bodě závodu se Verstappen začal svého týmu ptát na hodnotu nejrychlejšího kola, které chtěl získat. Připomenul tak svému týmu období dominance Sebastiana Vettela, který se právě o nejrychlejší kolo velmi často zajímal. Horner uznal, že i když tým nechtěl riskovat, Verstappenovu touhu po zisku nejrychlejšího kolo chápali.
„Za zisk nejrychlejšího kola dáváme jezdcům malé bonusy, ale asi tento systém zrušíme,“ řekl Horner s úsměvem o momentu, kdy Verstappenovo nejrychlejší kolo překonal Vettel. „Řekl jsem Maxovu inženýrovi, aby mu řekl, že ho Seb připravil o pár eur. I pokud bychom mu to neřekli, díval by se na obrazovky u trati a zjistil by to tak jako tak. Nejdůležitější bylo dovézt vůz do cíle a to se podařilo.“