V garáži došlo ze čtvrtka na pátek k požáru, pravděpodobně způsobenému vznícením jedné ze zahřívacích deček. Poškozeny byly dvě sagy gum určené pro Kevina Magnussena.
Americký tým podal formální žádost Mezinárodní automobilové federaci o dvě nové sady pneumatik, v noci ze čtvrtka na pátek totiž v prostoru, kde jsou skladovány, došlo k požáru. Oheň byl zpozorován noční ochrankou, která jej uhasila, nedošlo tak k větším škodám.
„Zatím nevíme, co se stalo, protože je to spálené,“ řekl šéf týmu Günther Steiner. „Nemůžeme zatím dělat závěry. Nechci vytvářet žádnou paniku okolo toho, co se vlastně stalo, protože to nevíme.
Myslím, že někdo z ochranky si toho všiml a pak všichni spolupracovali, aby to uhasili. Bylo to štěstí a je dobře, že si v tom pomáhali a podchytili to, protože když pneumatiky začnou hořet, je těžké je uhasit.“
Jeden z konkurenčních týmů na základě tohoto incidentu vznesl podezření, zda Haas neměl přes noc zapnuté ohřívací dečky, což není povolené a znamenalo by to neférovou výhodu v přípravě pneumatik.
Předpisy Pirelli, jejichž dodržování následně FIA vyžaduje, říkají, že pneumatiky se smí skladovat při teplotě 60°C. V přípravě na danou jízdu se pak na dvě hodiny zahřejí na 80°C a v poslední hodině před jízdou se teplota zvýší až na 110°C.
Steiner však popírá, že by byly dečky přes noc zapnuté.
„Přes noc jsme je nepoužívali,“ tvrdí. „Byly zapojené, jinak by k požáru nedošlo, ale nebyly zapnuté. Byly jen ve ‚standby‘ režimu. Teď je budeme muset přes noc odpojovat. Normálně se dělá to, že přijdeme ráno a jen je pustíme, ale všechno už je zapojené.“