Na první příčku se v závěru tréninku posunul George Russell. Druhé místo po nevydařeném pokusu obsadil Max Verstappen a třetí skončil Alexander Albon.
Ředitelství závodu vyhlásilo trať za mokrou, na což Oscar Piastri zareagoval výjezdem na pneumatikách do přechodných podmínek, ostatní ho postupně následovali. Ačkoliv se na okruhu vyskytovaly louže, ideální stopa začala poměrně rychle osychat. Velmi zrádný však zůstával povrch mimo tuto vyježděnou linii.
Na čele tabulky se pravidelně střídali piloti McLarenu, Ferrari a Mercedesu. Průběžné vedení držel chvíli Lando Norris i Lewis Hamilton, do boje o nejrychlejší čas se však zapojili také Charles Leclerc a George Russell.
Zatímco radary varovaly před dalším blížícím se deštěm, Lando Norris se rozhodl zariskovat. Krátce před polovinou tréninku jako první přezul na suché pneumatiky. Navzdory tomu, že s vozem na trati bojoval, tak i ostatní týmy tento signál následovaly a rovněž nasadily měkkou sadu, aby využili možná jediné šance na získání dat před kvalifikací.
Zatímco Verstappen, Russell, Leclerc a Hamilton vyrazili v závěru na nových měkkých sadách, Lando Norris musel zamířit do boxů. Mechanici s jeho vozem manipulovali v ochranných rukavicích, což indikovalo závadu na elektrickém systému.
Nejrychlejší čas nakonec zajel George Russell, který se posunul před Maxe Verstappena.
| Pořadí | Jezdec | Tým | Čas | Ztráta | Kola |
| 1 | George Russell | Mercedes | 1:34.054 | 21 | |
| 2 | Max Verstappen | Red Bull | 1:34.281 | +0.227 | 28 |
| 3 | Alexander Albon | Williams | 1:34.875 | +0.821 | 21 |
| 4 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 1:35.169 | +1.115 | 26 |
| 5 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:35.269 | +1.215 | 29 |
| 6 | Kimi Antonelli | Mercedes | 1:35.385 | +1.331 | 23 |
| 7 | Liam Lawson | Racing Bulls | 1:35.439 | +1.385 | 25 |
| 8 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:35.533 | +1.479 | 11 |
| 9 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:35.540 | +1.486 | 12 |
| 10 | Pierre Gasly | Alpine | 1:35.562 | +1.508 | 13 |
| 11 | Oliver Bearman | Haas | 1:35.586 | +1.532 | 18 |
| 12 | Carlos Sainz | Williams | 1:35.662 | +1.608 | 22 |
| 13 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber | 1:35.738 | +1.684 | 16 |
| 14 | Esteban Ocon | Haas | 1:35.817 | +1.763 | 24 |
| 15 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:35.908 | +1.854 | 27 |
| 16 | Franco Colapinto | Alpine | 1:36.305 | +2.251 | 17 |
| 17 | Nico Hülkenberg | Kick Sauber | 1:36.650 | +2.596 | 11 |
| 18 | Júki Cunoda | Red Bull | 1:36.667 | +2.613 | 24 |
| 19 | Oscar Piastri | McLaren | 1:37.023 | +2.969 | 20 |
| 20 | Lando Norris | McLaren | 1:37.112 | +3.058 | 18 |
Formule 1 jezdí na okruzích po celém světě – v ikonickém Monaku, na historické Monze, československými fanoušky oblíbeném Hungaroringu, v přímořské Yas Marině v Abú Zabí, která rozhodla o nejednom mistrovství, na nejmodernějším okruhu v Las Vegas nebo britském Silverstone, kde má šampionát svůj počátek. Každý okruh má svá specifika, rekordy a každý pamatuje nezapomenutelné momenty.
👉 Přehled okruhů F1 | Kalendář závodů | Jak dlouho trvají závody? | Kde se konají závody F1?
SvětFormule.cz