Scuderia Ferrari odhalila před začátkem Velké ceny Japonska nové lakování. Celá kampaň je založena na slovech „MISSION WINNOW“.
Název win now je zkrátka spojení, vítězit nyní.
Celá podpora souvisí s novým projektem společnosti Philip Morris International, která prodloužila smlouvu s Ferrari. PMI je známé jako výrobce cigaret Marlboro.
Tabáková reklama je samozřejmě zakázaná, ale celá firma se nyní zabývá i výrobou elektronických cigaret IQOS.
Mission Winnow má pomáhat propagovat nové produkty, nové vědecké technologie a inovaci.
„Společnosti Philip Morris bych chtěl poděkovat, protože měli právo na loga sponzorů už od začátku letošní sezóny,“ řekl šéf týmu Maurizio Arrivabene.
„Respektovali červenou barvu Ferrari, auto je tak stále celé červené. Důvod byl jednoduchý, řekli nám, že nespěchají. Jejich společnost se mění, rozbíhají novou kampaň, novou misi.“
“ Ferrari a Philip Morris spojuje jedna věc, snaží se o to nejlepší. Usilujeme o lepší interní výkon, o celodenní diskuze a poučování se z chyb. Teď nám sice můžete říct ‚OK kluci, ale mistrovský titul zatím nevyhráváte,‘ to ano, ale právě protože se stále učíme. Abychom mohli v budoucnosti vítězit, musíme se neustále učit a být schopni učit se.“
„S touto novou iniciativou si říkáme o slovo po deseti letech, jelikož jsme na vozech neměli žádná označení,“ řekl zástupce PMI Riccardo Parino.
„Je velmi důležité upozornit na to, že logo a celá tato kampaň není spojena s tabákovými výrobky. Je to celé o naší firmě. Jde o fakt, že naše společnost prochází velkou změnou. Budeme se ubírat jiným směrem, lépe zaměřeným na budoucnost.“