Pro F1 byl rok 2017 úspěšný. Návštěvnost na okruzích vzrostla, zvýšila se i celková sledovanost v TV a raketově se zvedá také počet fanoušků na sociálních sítích.
Vloni to bylo poprvé od roku 2010, co stoupla sledovanost závodů F1. Alespoň jeden závod vloni sledovalo 352,3 milionu diváků. Pomohla k tomu nejen změna pravidel, ale také souboj mezi Mercedesem a Ferrari o titul mistra světa.
Na dvaceti největších trzích pro F1 (tam kde je nejvyšší sledovanost) se sledovanost zvedla o 6,2 % ve srovnání s rokem 2016.
Na čtyřech největších trzích si nejvíce polepšila Itálie, kde sledovanost stoupla o 19,1 % a to zejména díky Ferrari. Na druhém místě skončila Brazílie, která zaznamenala narůst o 13,4 %. Dá se ale očekávat, že v následujících letech bude v této zemi sledovanost klesat, protože ve startovním poli nebude žádný Brazilec. Třetí místo obsadila Velká Británie, kde se sledovanost narostla o 3,9 %. Německo zaznamenalo nárůst sledovanosti o 0,9 %, což ho řadí na konec této čtyřky.
Nejvyšší zvýšení sledovanosti zaznamenala Čína (42,2 %), následovalo Švýcarsko (14,3 %) a Dánsko (14,1 %).
Dalšími velkými trhy pro F1 jsou: Austrálie, Belgie, Finsko, Francie, Kanada, Maďarsko, Polsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Španělsko a USA.
Co se týče sociálních sítích i tam se F1 daří. Na Facebooku, Twitteru, Instagramu a YouTube má F1 celkem 11,9 milionů fanoušků, což je nárůst o 54,9 % ve srovnání s rokem 2016. F1 se tak stala nejrychleji rostoucí značkou na sociálních sítích. Na druhém místě skončila Formule E, která zaznamenala nárůst o 43,3 % a třetí místo obsadila španělská fotbalová liga La Liga, které stoupla sledovanost o 29,2 %. Následují Adidas (28,4 %), Puma (20,4 %), Liga mistrů (18,9 %), NHL (11,4 %), NASCAR (11,1 %) a Nike (9 %).