V sestavě dojde ke dvěma změnám.
BMW jako první z trojice automobilek působící v německém šampionátu cestovních vozů odhalilo kompletní jezdeckou sestavu, která bude v příští sezóně hájit její barvy.
Bavořané stejně jako v letošní sezóně nasadí i v té příští dva týmy a to RMG a RBM. U týmu RMG zůstává jezdecká sestava beze změny i v další sezóně zde bude působit šampion tohoto šampionátu z let 2014 a 2016 Marco Wittmann, Augusto Farfus a držitel třech pódiových umístění z velkých cen Formule 1 Timo Glock.
Sestava týmu RBM již ovšem změn doznala. Zde z jezdců závodících pro tým v letošní sezóně zůstává pouze šampion z roku 2012 Bruno Spengler. Jeho stájovými kolegy budou dvě nové tváře. Tou první je sedmadvacetiletý Rakušan Philipp Eng, který v letošní sezóně reprezentoval BMW v šampionátech ADAC GT Masters, kde s jedním vítězstvím obsadil celkovou čtvrtou pozici, dále v Blancpain GT Series a v Intercontinental GT Series. Mezi jeho největší úspěchy patří titul v Porsche Supercupu z roku 2015 anebo také dvě celková prvenství v německém šampionátu Porsche Carrera Cup, která získal v letech 2014 a 2015. Eng má rovněž zkušenost s legendárním závodem 24 hodin Le Mans, kterého se roku 2016 v barvách týmu Dempsey-Proton Racing zúčastnil a spolu s Richardem Lietzem a Michaelem Christensenem skončili na osmé příčce ve třídě LMGTE Pro.
Druhou novou akvizicí bude švédský závodník Joel Eriksson, který oslaví v příštím roce teprve dvacáté narozeniny a v letošní sezóně získal titul vicemistra evropské Formule 3, kde musel sklonit hlavu pouze před juniorem Mclarenu Lando Norrisem. Dalšího velkého úspěchu dosáhl Eriksson také v loňské sezóny, kdy triumfoval ve slavném závodě F3 Masters na okruhu Zandvoort.
V DTM už naopak v příští sezóně neuvidíme Maxima Martina a Toma Blomqvista. Martin do DTM vstoupil roku 2014 a během čtyř sezón dokázal celkem ve třech závodech(Moscow Raceway 2014, Nürburgring 2015 a Norisring 2017) vystoupat na stupeň nejvyšší. Jeho další štací bude v příští sezóně WEC, kde v kategorii LMGTE Pro bude hájit barvy Aston Martinu. Belgičan prohlásil, že jedním z důvodů jeho rozhodnutí opustit DTM byla nejasná budoucnost bavorské automobilky v této sérii, neboť bavorská automobilka od sezóny 2018-2019 vstupuje do Formule E. A právě elektrická série by se měla stát novým působištěm druhého odcházejícího Toma Blomqvista, který byl pro aktuální sezónu potvrzen jako jezdec týmu Andretti, nicméně svou premiéru si stále neodbyl, neboť americká stáj v úvodním závodě sezóny v Hong Kongu dala přednost bývalému pilotovi Formule 1 Kamuji Kobajašimu. Není ovšem vůbec nereálnou možností, že se Blomqvist stane v sezóně 2018-2019 jedním z pilotů BMW.