
Během druhého tréninku už trať oschla a jezdci mohli konečně jezdit naplno.
Hned začátek tréninku se nesl ve znamení těžké nehody Marcuse Ericssona. Ericsson najížděl do první zatáčky svého prvního rychlého kola, ale nezavřelo se mu zadní křídlo, které bylo otevřené kvůli systému DRS. Ericsson havaroval do svodidel po levé straně a jeho utržené přední kolo poslalo vůz do několika kotrmelců. Jezdec vyvázl bez zranění, ale pravděpodobně bude potřebovat nové šasi.
Trénink byl na čtvrt hodiny přerušený, poté se jezdci vrátili do svých měřených kol.
Tým Sauber pro jistotu kontroloval zadní křídlo i u týmového kolegy Charlese Leclerca. Sauber má patrně problém s konstrukcí křídla, jelikož pro trať v Monze je zadní křídlo upravené na menší odpor.
V dalším průběhu tréninku se vozy Ferrari a Mercedes předháněly o nejrychlejší čas druhého tréninku.
Vettel v pokusu o nejrychlejší kolo dostal v poslední zatáčce smyk a narazil zadní částí vozu do bariéry. Vůz měl jen lehce poškozené zadní křídlo, jinak se zdá, že se nic vážného nestalo.
Nicméně do konce tréninku se už nic nezměnilo, a tak druhý trénink patřil vozům Ferrari. První skončil Sebastian Vettel, druhý Kimi Räikkönen a třetí Lewis Hamilton.