Po patnácti letech z pódií Formule 1 zmizí šampaňské Mumm

14. ledna 2016, 17:53 | Tadeáš Zíka

Piloti Formule 1 už si na pódiích velkých cen nebudou od příštího roku pochutnávat na šampaňském značky Mumm - sponzorství po patnácti letech skončilo.

Pernod Ricard, vlastník značky Mumm, každoročně do Formule 1 přinášel pět milionů eur. V tom zamýšlel pokračovat, ale nabídku na prodloužení smlouvy management Formule 1 odmítl a sponzorství tak po patnácti letech skončí.

Vypadá to, že vedení sportu se podařilo vytřískat více peněz z jiného výrobce šampaňského - firmy Moët et Chandon, která Mumm nahradí na pozici oficiálního pódiového šampaňského.

Mumm ale prodloužil svou sponzorskou smlouvu s Formulí E.

"Jsme velmi hrdi na naši historii a užili jsme si patnáct let jako oficiální šampaňské Formule 1, dosáhli jsme díky tomu velký úspěch v oblasti zviditelnění značky," stojí v prohlášení Pernoda Ricarda.

"Ale v naší misi, kterou je neustále inovování a posouvání hranic, jsme se rozhodli prozkoumat novou příležitost - Formuli 1, závody elektrických vozů. Je to průlomová záležitost a dobře sedí k hodnotám naší značky."

Štítky: Sezóna 2016

Další články

Komentáře

Žádné příspěvky nenalezeny.